Banca Comercială Română (BCR) şi Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile (FDSC) au colectat 3500 de formulare 230 în cadrul campaniei "2% pentru ONG-uri", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Pe lângă colectarea formularelor în unităţile BCR, proiectul a inclus şi un seminar pe tema social media adresat ONG-urilor. La seminar, Bobby Voicu (blogger şi consultant online) a vorbit celor 35 de ONG-uri prezente despre cum pot folosi social media pentru a convinge publicul să direcţioneze cei 2% din impozitul pe venit către ele.
"Credem că BCR, ca lider pe piaţa bancară din România, trebuie să fie şi un catalizator al implicării în comunitate. De aceea, prin această campanie am urmărit să sprijinim sectorul ONG prin antrenarea clienţilor, colegilor din BCR dar şi a publicului larg, punându-le la dispoziţie câteva instrumente pentru a putea direcţiona cei 2% mai uşor", a spus Ana Ilinca Macri , Şeful Departamentului Comunitate şi Comunicare Internă de la BCR.