Banca Comercială Română anunţă o nouă extindere a ecosistemului digital George către produse bancare şi non-bancare, printr-un parteneriat cu EasyBill - parte a grupului Filbo, una dintre principalele platforme online de facturare electronică şi management al afacerilor din România, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Astfel, antreprenorii şi microîntreprinderile pot accesa direct din George o soluţie completă pentru emiterea, livrarea şi încasarea facturilor, care îi ajută să administreze mai simplu relaţia cu clienţii şi furnizorii, să gestioneze stocurile şi să aibă vizibilitate completă asupra fluxului de numerar prin rapoarte specifice. În plus, pentru integrarea cu ANAF E-Factura, EasyBill oferă atât trimiterea automată, cât şi manuală a facturilor, asigurând conformitate şi eficienţă maximă.
Antreprenorii care au cont George pentru afacerea ta beneficiază de un avantaj exclusiv, cu un an de utilizare gratuită a abonamentului Smart EasyBill, perioadă care este urmată de un discount permanent de 20% faţă de preţul de listă al abonamentului, pe întreaga durată a contractului.
"George Store este cel mai mare marketplace de soluţii pentru antreprenori, la nivel de platforme de digital banking, cu un portofoliu extins de servicii şi peste 10 parteneri comerciali. EasyBill este cea mai recentă integrare şi completează ecosistemul de resurse şi beneficii exclusive pe care BCR l-a creat pentru clienţii microîntreprinderi şi PFA. Vom continua să prioritizăm conectarea utilizatorilor cu soluţii bancare şi non-bancare inteligente, care îi ajută să-şi gestioneze afacerile într-un mod rapid şi sustenabil", a menţionat Catrinel Daniliuc, Digital Sales Manager, BCR.
"Într-un mediu de afaceri dinamic, ne bucurăm că alături de partenerii noştri reuşim să facem diferenţa în viaţa antreprenorilor care utilizează George şi beneficiază de un premium one-stop-shop. EasyBill oferă utilizatorilor posibilitatea de a automatiza şi optimiza gestionarea facturilor şi a fluxurilor financiare direct din George, ceea ce îi ajută să economisească timp, să ia decizii informate şi să aibă un control mai bun asupra operaţiunilor", a declarat Sergiu Chescu, Head of Micro Strategy & Clients, BCR.
"Viaţa unui mic antreprenor este extrem de complexă şi cu multe provocări cărora trebuie să le facă faţă de multe ori singur. De aceea, suntem bucuroşi şi onoraţi că alături de BCR să îi susţinem, inclusiv pe cei aflaţi la inceput de drum, cu soluţii simple care să le adreseze nevoile la preţuri competitive. EasyBill, la fel ca celelalte produse ale grupului Filbo, pune tehnologia în slujba nevoilor financiare ale micilor antreprenori pentru a-i ajuta să ajungă la #UrmătorulNivel în evoluţia lor", a spus Robert Maftei, Deputy CEO Grup Filbo.
EasyBill este utilizat de peste 45.000 de antreprenori români pentru a-şi simplifica operaţiunile financiare. Platforma oferă o soluţie integrală pentru orice tip de afacere, permiţând emiterea, livrarea şi încasarea facturilor, avizelor, proformelor şi chitanţelor, precum şi gestionarea contabilă eficientă. De asemenea, integrarea cu ANAF prin e-Factura oferă utilizatorilor posibilitatea de a trimite facturile automat sau manual, conform cerinţelor legislative în vigoare.
Easy Bill oferă trei pachete speciale pentru a răspunde nevoilor antreprenorilor. Pachetul Esenţial EasyBill este complet gratuit pentru un utilizator şi permite gestionarea unui număr nelimitat de clienţi, oferind trei facturi lunare gratuite. Acesta include integrare cu sistemul e-Factura şi posibilitatea de stocare a documentelor până la 1GB. Smart EasyBill, un abonament pentru un utilizator, include aceleaşi beneficii, dar adaugă şi integrarea cu softuri de contabilitate, plăţi prin Open Banking, notificări automate prin email şi SMS, precum şi un nivel de securitate avansat. În final, Complet EasyBill este soluţia all-in-one pentru companii, care include gestionarea mai multor firme, facturi recurente, plăţi rapide şi acceptarea plăţilor prin card. De asemenea, oferă 10GB de spaţiu de stocare a documentelor şi suport telefonic pentru clienţi.
George Store pune la dispoziţia antreprenorilor cel mai mare marketplace al unei platforme de digital banking, oferind un portofoliu variat de oferte speciale. Acestea acoperă domenii precum sănătatea, cu parteneri de renume precum MedLife şi Regina Maria, securitatea cibernetică prin Bitdefender, soluţii digitale precum semnătura digitală Trans Sped pentru persoane fizice şi companii, servicii juridice prin QuickLegal, şi multe altele. De asemenea, antreprenorii pot beneficia de soluţii pentru servicii de plăţi online prin Global Payments, leasing pentru echipamente şi automobile, soluţii de facturare prin Banqup şi EasyBill, şi administrarea afacerilor prin Regnet şi SOLO.
Opinia Cititorului