"Interbrew" România a lansat pe piaţă singura cutie de bere din ţară cu inscripţie fotografică "Beck's". Iubitorii de "Beck's" vor recunoaşte pe cutie imagini care sugerează mesajul transmis de marcă: încredere în sine, libertatea alegerii şi independenţa spiritului.
"Această acţiune inovatoare este în concordanţă cu personalitatea Beck's şi reprezintă un capitol important din dezvoltarea mărcii. Beck's inovează, aducînd în faţa consumatorului nu numai garanţia calităţii berii germane ci şi un ambalaj pe măsura aşteptărilor lui" spune Mihai Albu, directorul general al "Interbrew" România.
Noua cutie "Beck's" a fost lansată pe piaţă la începutul lunii septembrie. În cele două luni de la lansare, vînzările de "Beck's" cutie au crescut cu 45% faţă de septembrie - octombrie 2004. Succesul înregistrat de "Beck's" cu acest proiect inovativ este cu atît mai remarcabil cu cît piaţa berii la cutie a crescut cu numai 12% în perioada ianuarie - octombrie 2005, faţă de perioada similară a lui 2004.
"Beck's" a fost lansat în ţara noastră în anul 2003. "Beck's" este un produs 100% natural, produs în strictă concordanţă cu Legea Germană a Purităţii Berii (Reinheitsgebot).