Societatea de publicitate exterioară "Beta Cons" Bucureşti îşi extinde activitatea către zona hipermarketurilor. Aceasta ca urmare a contractului semnat anul acesta cu "Hiproma", administratorul hipermarketurilor Carrefour, prin care "Beta Cons" va folosi spaţiile comerciale din Militari, Colentina şi Ploieşti pentru publicitate, ne-a declarat doamna Monica Măgureanu, director general al "Beta Cons".
Înfiinţată în urmă cu şase ani, "Beta Cons" a ajuns anul acesta la o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro în creştere cu peste 30% faţă de anul trecut.
Încă din anul 1999, firma a cîştigat un contract cu Primăria Capitalei prin care a putut să folosească diverse locaţii de pe domeniul public pentru amplasarea panourilor publicitare backlit şi citylight. Panourile backlit (luminate din spate) sînt destinate traficului rutier şi au fost introduse la noi în 2000, pînă atunci afişajele fiind tip clipboard. Panourile citylight vizează pietonii şi le regăsim în intersecţii aglomerate, pe bulevarde intens circulate, în tot metroul bucureştean. Locaţiile au fost concesionate pentru 15 ani, cu posibilitate de prelungire. Societatea îşi desfăşoară 90% din activitate în Capitală.
Contractul cu "Metrorex" a fost semnat la sfîrşitul anului 2003 iar pînă în prezent societatea a amplasat 130 de panouri în staţiile de metrou. Acest proiect este în plină desfăşurare.
În perspectiva integrării societatea face investiţii în îmbunătăţirea calităţii panourilor existente pentru a le aduce la standarde europene (de culoare, sisteme de prindere, cosmetizare).
"Beta Cons" este din septembrie anul acesta membră a companiei "epa! Holding", de origine austriacă cu sediul central la Viena şi cu sucursale în Bulgaria, Croaţia, Macedonia, Polonia, Slovacia. În ţara noastră, compania a achiziţionat şi "Euromedia" societate cu o cotă de piaţă de 50%. "Beta Cons" are o cotă de piaţă de 8% care o situează pe locul patru. Principalii competitori sînt "News Corporation" cu 23% şi "Churchill Media" cu 10%.
Doamna Monica Măgureanu apreciază că singura problemă importantă a companiei pe care o conduce ţine de inexistenţa unui organism independent care să monitorizeze piaţa şi care să ofere informaţii în timp real pentru a sprijini procesul de planificare.