• Conducerea companiei estimează o cifră de afaceri de 20,7 milioane de euro pentru anul acesta
Grupul de companii "Bigger Group" ce oferă servicii de comunicare integrată, a înregistrat în anul 2007 o cifră de afaceri de 14,8 milioane de euro, cu peste 160% mai mult faţă de anul precedent, depăşind astfel, estimarea de 11,7 milioane de euro făcută la începutul anului trecut, anunţă un comunicat al companiei. Această creştere se datorează atât unei strategii de dezvoltare pe orizontală, cât şi pe verticală - câştigarea unui număr mare de clienţi, înfiinţarea unor noi divizii şi servicii în cadrul grupului, precum şi maturizarea unor business-uri lansate în 2006, cum ar fi creaţia publicitară.
În 2007, compania a trecut printr-un proces de rebranding. Din "Starlink Group", a devenit "Bigger Group" şi s-a constituit într-o companie independentă, ieşind de sub umbrela Leo Burnett şi Publicis. Portofoliul de clienţi ai "Bigger Group" a adus companiei o largă expertiză în domeniul bancar, proiecte rezidenţiale, retail tehnologic, industria farmaceutică, food & drinks, produse agro-alimentare, centre comerciale, branduri de lux - produse vestimentare, companii de training şi consultanţă, organizaţii non -guvernamentale.
Pentru anul acesta, Marcel Străuţ, directorul general al "Bigger Group" estimează o cifră de afaceri de 20,7 milioane de euro, cu 40% mai mult faţă de 2007. Domnia sa declară: "Pentru 2008 ne propunem consolidarea diviziilor deja lansate şi legitimarea acestora ca autorităţi pe segmentele profesionale pe care activează."
Echipa "Bigger Group" cuprinde peste 85 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR. În prezent, companiile care fac parte din grup sunt: Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events. Pe lângă aceste companii, Bigger Group mai deţine şi diviziile Bigger PR, Bigger Production şi Bigger BTL.