Bill Clinton, fostul preşedinte al Statelor Unite, şi-a anunţat venirea la Bucureşti pentru data de 21 mai a.c. pentru a participa la conferinţa BeyondBorders 2005. Evenimentul are ca temă "Branding de ţară. Cum se construieşte reputaţia unei ţări" şi reprezintă startul a mai multor conferinţe organizate în ţara noastră de Brand Academy în parteneriat cu firma Omnilogic, cunoscut lider din domeniul IT de pe piaţa românească. BeyondBorders 2005 este prima conferinţă dintr-o serie de manifestări anuale din zona Europei de Sud-Est unde se vor aborda cele mai importante subiecte care vizează climatul socio-economic al regiunii. Cristina Preda, Preşedinte Brand Academy, a spus: "Departe de a fi un simplu act de "chirurgie estetică", branding-ul este un proces de afirmare a propriei identităţi care porneşte de la o viziune clară şi se construieşte pe principii durabile şi valori sănătoase. Branding-ul de ţară înseamnă, înainte de toate, consolidarea reputaţiei, afirmarea unor valori autentice şi crearea de avantaje competitive într-o serie de domenii precum economie, cultură, educaţie". Brand Academy este prima instituţie românească dedicată educaţiei de brand: analiză, strategie, management, tehnici de implementare, comunicare integrată. Compania Omnilogic a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 120 milioane dolari în România şi în zona Central Est-Europeană fiind în poziţia de lider al pieţei de distribuţie a produselor IT&C şi al tehnologiilor de vîrf.
Bill Clinton va veni în România ca să ne susţină branding-ul de ţară
Dragoş Rizea
Ziarul BURSA #Politică / 8 aprilie 2005