• Update 18:13 eMAG suplimentează cu 30.000 de produse gamele epuizate
Iulian Stanciu, Directorul General al eMAG, a declarat: "Am decis suplimentarea cu 30.000 de produse peste estimarea iniţială de 250.000 de produse în promoţie. Am făcut această suplimentare de la ora 15:00, iar decizia vine ca urmare a epuizării foarte rapide a produselor din categoriile cele mai cerute, televizoare, laptopuri şi electrocasnice".
Magazinul înregistrase, până la ora 12:00, un număr de 100.000 de comenzi în valoare totală de 55 milioane lei, se arată într-un comunicat de presă.
---
Retailerul online eMAG a vândut, în primele trei minute ale campaniei "Black Friday", patru autoturisme, din care trei marca Ford şi una marca Dacia, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Magazinul a lansat astăzi la vânzare un număr de 63 de autoturisme marca Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai şi Mercedes-Benz, în valoare totală de un milion de euro.
Iulian Stanciu, directorul general eMag, anunţa ieri că magazinul a pregătit 250.000 de produse pentru promoţiile din cadrul evenimentului Black Friday pe care compania îl desfăşoară începând de astăzi.
Totodată, eMAG a raportat azi, în jurul orei 10:00, o valoare totală a comenzilor înregistrate de 44 milioane de lei, din vânzarea unui număr de 125.000 de produse.
Magazinul estimează vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, de Black Friday, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie.
Pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Oferta specială cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală şi cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină.