Business Media Group (BMG) a lansat, la începutul lunii mai, primul număr al revistei Stuff, sub licenţa grupului de presă britanic Haymarket. Revista Stuff este cea mai cunoscută revistă internaţională despre tehnologia de consum, aparate electronice şi ultimele tendinţe din hi-tech şi design, destinată publicului larg. Lider al pieţei publicaţiilor "consumer electronics" din Anglia, Stuff are deja 14 ediţii în ţări precum Franţa, Spania, China, Italia, Cehia, Rusia etc.
Revista Stuff propune publicului interesat de noile tendinte în "tehnologia de larg consum" (telefoane mobile, PDA, laptop-uri, computere, DVD Playere, sisteme Home Cinema, televizoare, camere foto şi video etc.). Astfel, piaţa revistelor din România va avea o alternativă la publicaţiile foarte tehnice şi dedicate unui public specializat.
Rachad El Jisr, publisher Stuff, a declarat: "Deşi Stuff este o licenţă internaţională, nu ne-am propus să oferim doar o traducere a unei reviste englezeşti. Stuff va fi o revistă adaptată nevoilor şi interesului publicului local".
Audienţa vizată este compusă în principal de bărbaţi între 18 şi 34 de ani, activi, din mediu urban, dar un target secundar va fi compus din adolescenţii care dispun de posibilităţi financiare pentru achiziţionarea unor produse electronice. Editorul nu exclude posibilitatea ca un procent de cel puţin 10% din cititori să fie asigurat de publicul feminin, interesat de noile apariţii şi tendinţe în domeniu.