Bosch Communication Center, divizie a Bosch Security Systems, sărbătoreşte în acest an 25 de ani de la înfiinţare. Peste 4.000 de angajaţi sunt organizaţi într-o reţea internaţională răspândită în 16 locaţii din Europa, Asia şi America de Sud. Bosch Communication Center asigură asistenţă 24h/24, 7 zile/7, în peste 25 de limbi pentru clienţi care operează în diverse sectoare de activitate, de la relaţii cu clienţii sau vânzări, la administraţie publică, informează un comunicat remis redacţiei.
"În anii următori intenţionăm să menţinem trendul ascendent şi să ne dezvoltăm şi mai mult reţeaua internaţională", a declarat Bernd-Otto Schirrmann, preşedinte al Bosch Communication Center. "Datorită soluţiilor onshore, nearshore şi offshore putem nu doar să implementăm şi să optimizăm procese pentru clienţii noştri, ci şi să adaptăm aceste procese în funcţie de specificul zonei geografice, al caracteristicilor culturale şi în funcţie de fiecare ţară în parte. Folosind tehnologii inovative, intenţionăm ca în viitor să ne dezvoltăm gama de servicii şi să ne extindem portofoliul de activitate."