Compania Electric Plus, deţinătorul brandului de tâmplărie termoizolantă Barrier, a încheiat 2015 cu afaceri de 20 milioane euro, în creştere cu 33%, avansul fiind susţinut de investiţiile în capacităţile de producţie, cât şi în dezvoltarea reţelei de magazine în franciză, potrivit unui comunicat de presă.
Barrier deţine în acest moment o reţea de 20 de magazine în franciză şi 300 de colaboratori în toate judeţele, prin care comercializează produsele brandului. Anul trecut, compania a modernizat hala de producţie uşi secţionale rezidenţiale şi industriale.
"În acest an, vom continua investiţiile susţinute în capacităţile de producţie şi vom lansa noi produse şi servicii care să mulţumească toate categoriile de clienţi. Având în vedere toate eforturile noastre, estimăm că în acest an cifra de afaceri va creşte cu peste 30%", a declarat într-un comunicat Adrian Gârmacea, director general al companiei.
Focusul companiei pentru 2016 se îndreaptă spre creşterea reţelei de magazine în franciză, continuând dezvoltarea acesteia, prin deschiderea a 25 de showroom-uri în România. De asemenea, producătorul va investi în trainingul angajaţilor.
"În acest an, ne vom îndrepta atenţia tot mai mult şi spre pieţele de export pe care activăm. Ne dorim consolidarea acestora şi întărirea prezenţei noastre în pieţele respective, dar şi explorarea de noi oportunităţi. În acest moment, 20% dintre produsele noastre sunt destinate exporturilor şi ne dorim creşterea activităţii Barrier pe respectivele pieţe", a mai spus Adrian Gârmacea.
Compania are în portofoliu ferestre, uşi rezidenţiale şi industriale, uşi de garaj şi rulouri.