BRD Asigurări de Viaţă a introdus în portofoliul de produse asigurarea de viaţă cu componentă investiţională, LongVITA INVEST. Produsul a fost dezvoltat pentru a răspunde nevoilor tot mai exigente de diversificare a portofoliului de investiţii ale clienţilor BRD, conform unui comunicat de presă al băncii.
Inovaţia LongVITA INVEST constă în opţiunile de investiţii pe care le oferă: produse structurate şi fonduri de investiţii. Produsele structurate din prima campanie prezintă caracteristici competitive, şi anume, capital garantat la scadenţă şi expunere la piaţa de capital, prin corelarea cuponului final cu performanţa unui indice bursier.
Clienţii au libertatea de a-şi construi strategia de investiţii cu LongVITA INVEST. Produsul oferă posibilitatea de a accesa noi produse structurate şi de a suplimenta sau realoca sume între diverse opţiuni de investiţii pe parcursul duratei contractului.
Componenta de asigurare de viaţă oferă o serie de beneficii. Venitul obţinut este neimpozabil indiferent de momentul în care poliţa este răscumpărată, iar beneficiarii numiţi în poliţă, moştenitori legali sau nu, nu plătesc nicio taxă de succesiune. În cazul în care pe durata de viaţă a contractului apare un eveniment neprevăzut, de ex. decesul titularului poliţei, investiţia iniţială este protejată până la o diferenţă de 200,000 EUR la data producerii evenimentului.
"LongVITA INVEST este un produs inovator pe piaţa financiară din România. Acesta oferă numeroase avantaje celor care doresc să investească şi să îşi protejeze capitalul. BRD Asigurări de Viaţă continuă să se dezvolte pentru a fi aliniată la aşteptările tot mai sofisticate ale pieţei. Mediul încă emergent al asigurărilor din România ne permite să dezvoltăm noi produse de asigurări de viaţă adaptate nevoilor clienţilor noştri", a spus Benjamin Turquin, Directorul General al BRD Asigurări de Viaţă.