În decurs de doi ani, peste 6.500 de antreprenori au accesat la Stup aproximativ 10.000 de soluţii financiare şi non-financiare, iar tot la Stup s-au născut 500 de afaceri. Până acum, la Stup au avut loc peste 12.500 de întâlniri unu-la-unu pentru consultanţă, iar peste 16.000 de persoane au participat la cursuri. De asemenea, 3.500 de afaceri mici şi start-up-uri au obţinut finanţare.
Una din trei soluţii de business accesate de antreprenori este digitală, ceea ce arată trendul de creştere a adopţiei soluţiilor noi. De asemenea, 500 de business-uri au ajuns în mediul online prin lansarea, cu suport din partea Stup, a site-ului afacerii, magazinului online sau prin implementarea unor campanii de marketing online.
"Stupul îşi continuă drumul început acum doi ani într-un mod autentic şi plin de valoare. În fiecare zi, antreprenorii ne calcă pragul pentru consultanţă, cursuri şi evenimente, pentru a accesa soluţii pentru dezvoltarea business-ului pe care îl au. Este ceea ce ne-am dorit de la început, să construim o comunitate, să creăm un spaţiu de dialog şi dezvoltare pentru antreprenori, mai ales pentru afacerile care sunt la început de drum. Cei doi ani ne-au depăşit aşteptările legate de modul în care piaţa a reacţionat la acest concept nou, ceea ce ne dă încredere să-i continuăm dezvoltarea. Ne dorim să contribuim şi mai mult, cu tot ce se face la Stup, concret, practic, la dezvoltarea comunităţii antreprenoriale. Cum spunem noi, mai nou, la Stup, să fie mai puţină zicere, mai multă afacere", declară Cristina Sindile, CEO BT Mic.