BusinessMark a organizat cea de a X-a ediţie a Supply Chain & Logistics Forum 2022

F.D.
Miscellanea / 6 octombrie 2022

BusinessMark a organizat cea de a X-a ediţie a Supply Chain & Logistics Forum 2022

BusinessMark a organizat cu succes la Bucureşti cea de-a X-a ediţie a Supply Chain & Logistics Forum & Expo, eveniment dedicat specialiştilor din logistică, conform unui comuncat de presă remis Redacţiei.

Potrivit sursei citate, la eveniment au fost prezenţi 10 specialişti din domeniu, alături de care au fost analizate provocările în lanţurile de aprovizionare post-pandemie şi ca urmare a crizei containerelor, creşterii preţurilor pentru materiile prime, inflaţiei şi a războiului din regiune.

Bogdan Cheţa, Director Supply Chain, Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell) a deschis prima sesiune a conferinţei, vorbind despre necesitatea construirii o relaţie bazată pe încredere cu furnizorii.

"În fiecare companie sunt proiecte de reducere a costurilor, de optimizări, de studiere a variantelor alternative de aprovizionare, dar nu întotdeauna aduc rezultat. Mă aflu în faţa dvs. pentru a discuta despre ce putem facem în plus - mai devreme sau mai târziu ne lovim de problema costurilor crescute şi de rentabilitate. Sunt de părere că partea de calitate, de siguranţă alimentară, de experienţă a clientului nu poate fi pusă în pericol. Furnizorii vin şi spun că a crescut materia primă şi vin cu creşteri foarte mari. În 2022, avem o piaţă a ofertei mai mult ca o piaţă a cererii. Însă având în vedere că oferta e inelastică, trebuie să vedem ce putem prinde în preţ şi ce nu. Contează valoarea parteneriatului cu furnizorii: mulţi dintre furnizori răspund şi sunt alături de tine, dacă ai avut o relaţie bună cu ei - se vede investiţia în timp şi lucrurile făcute bine.

Dacă avem contracte mai vechi de 2020, trebuie să ne uităm în piaţă. 2020 şi 2021 au fost atât de grei, încât este nevoie să ne uităm în piaţă. Ai nevoie de o echipă puternică, dar este singura soluţie. În Supply Chain, întotdeauna ne gândim cum să ajungem mai repede la client. Trebuie să gândim diferit faţă de tot ce ştiam până acum şi să avem curajul să punem la îndoială lucrurile care păreau sfinte, scrise în ADN-ul companiei. În momentul în care se desfăşoară un studiu de piaţă, afli nişte informaţii valoroase de la client şi găsite căi de optimizare.

Nu e o pierdere de valoare a învăţa furnizorul să lucreze eficient. Contează şi metoda în care lucrezi cu furnizorul. Noi le-am pus întrebarea: «Ce trebuie să facem pentru a beneficia de un cost mai mic?» A doua întrebare este: «Ce vă ajută pe voi intern ca să ne daţi un preţ mai mic?» Clientul poate avea o eficienţă internă pe care să o împartă cu tine. O altă întrebare este: «Care parte din serviciu/produs o putem face noi mai bine şi care parte o puteţi face voi mai bine?»", a spus el.

În continuare, Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România, a prezentat soluţia prin care unul din cei mai mari lideri globali din e-commerce a reuşit să îşi eficientizeze procesele, pentru a răspunde cu promptitudine solicitărilor clienţilor.

Supply Chain & Logistics Forum a continuat cu un invitat special: Roman Rylyk, Supply Chain Operations Director, Board member Sub Sahara Africa Executive Committee, Henkel, care a vorbit despre capacitatea organizaţiilor de a depăşi obstacolele.

"Dacă vorbim despre rezilienţa în Supply Chain, aceasta are legătură cu capacitatea de a depăşi obstacolele şi de ne recupera, la nivel de business. Să privim spre elemente importante, precum rezilienţa în faţa obstacolelor şi capacitatea de recuperare. Dacă ar fi să facem o analogie cu corpul uman, ai nevoie de suport pentru o recuperare rapidă atunci când ai o infecţie în organism. La început, te poţi axa pe evitarea factorilor disruptivi. Rezilienţa reprezintă o etapă în care organizaţia dobândeşte agilitatea şi flexibilitatea de a răspunde provocărilor.

Trebuie să ne întrebăm şi dacă organizaţia noastră este pregătită să facă faţă momentelor de impas? O organizaţie matură trebuie să fie conştientă de riscuri, să îşi informeze echipele cu privire la acestea. Fiecare membru al echipei trebuie să îşi înţeleagă rolul şi ce decizii trebuie să ia în cazul unor situaţii neprevăzute. Fiecare organizaţie deţine nişte cunoştinţe privind riscurile şi, de aceea, este important să profităm de aceste informaţii în procesul de luare de decizii. Un rol important îl are şi tehnologia - astfel că instrumentele de raportare ne pot fi utile în momente de risc", a explicat el.

Ultima parte a evenimentului a fost dedicată unui panel de dezbatere moderat de Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România şi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, la care au participat: Claudia Badea (Cora România), Laura Simion (Flanco România), Sînziana Pardhan (P3 România), Raluca Radu (ANSWEAR România şi MTH Digital) şi Cristian Roşca (Macromex).

La cea de-a zecea ediţie a "Supply Chain & Logistics Forum" au participat aproape 200 de persoane, atât la Radisson Blu Hotel, cât şi virtual, pe platforma MyConnector, se mai arată în comunicat.

Ziarul BURSA este partener media al evenimentului.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb