Banca Transilvania a lansat campania online "E verde tot", una dintre iniţiativele prin care BT încurajează orientarea spre produse şi servicii prietenoase cu mediul, potrivit unui comunicat de presă.
Campania se derulează în perioada 11 - 17 aprilie şi vine cu opţiuni de finanţare pentru achiziţionarea de locuinţe şi produse prietenoase cu mediul, pentru cumpărarea de soluţii de mobilitate urbană, precum şi la leasing pentru maşini electrice. În cazul creditelor de nevoi personale este nevoie ca minim 70% din suma împrumutată să aibă destinaţie eco-friendly. Pentru fiecare produs acordat în cadrul campaniei, BT va planta un copac în următorul sezon de împădurire din acest an.
Produse şi servicii la ofertă:
- Credit de nevoi personale cu asigurare de viaţă şi somaj, cu dobândă fixă în lei (7,5%);
- Credit de nevoi personale, dobândă fixă în lei (8%);
- Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Forte;
- Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Gold;
- Credit imobiliar/ipotecar verde în lei (4,16% dobândă, cu marja de 2,3%);
- Credit imobiliar/ipotecar pentru un imobil certificat de Romania Green Building Council în lei (4,06% dobândă, cu marja de 2,2%);
- Cardurile de cumpărături STAR Forte şi Gold (150 de puncte de loialitate);
- Leasing în euro pentru maşini electrice (2,5% dobândă);
- Posibilitatea de a plăti cu cardurile STAR în până la 18 rate fără dobândă la partenerii STAR care vând online produse eco-friendly, precum: panouri solare, biciclete, trotinete electrice, sisteme de încălzire etc.
''Orientarea spre produse verzi înseamnă contribuţia la un mediu mai sănătos, costuri mai mici la utilităţi şi de consum, precum şi standarde mai ridicate de viaţă'', se menţionează în comunicat.