Campania de print realizată de Graffiti BBDO pentru revista "Dosarele Istoriei" este finalistă la New York Festivals 2005 Print Advertising Awards.
În cadrul acestei secţiuni au fost înscrise 4300 campanii de print şi outdoor din 62 de ţări, care au fost jurizate online de 80 de directori de creaţie din principalele centre de advertising din lume. Procentul de 20% de lucrări selectate reprezintă excelenţa în design-ul publicitar internaţional.
Lucrările Graffiti BBDO intră acum în competiţie pentru medaliile de aur, argint şi bronz, rezultatul final urmînd să fie anunţat în luna iunie.
Conceptul creativ al campaniei "Dosarele Istoriei" evidenţiază specificul revistei: momente esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Campania de print a inclus trei execuţii, cu personaje istorice celebre, stilizate - Hitler, Lenin şi Mao. Acestea au făcut parte dintr-o campanie mai amplă, care a inclus şi un spot radio şi un spot TV.
Creaţia agenţiei Graffiti BBDO este recunoscută în acest an pentru a patra oară la New York Festivals. În anul 2001, calendarul aniversar Graffiti BBDO a intrat pe lista scurtă a festivalului, în 2002 printul "Mîinile"(Dakino) a obţinut medalia de bronz, iar anul trecut, macheta "Positive" (Carlsberg) a cîştigat medalia de argint. La această ediţie, directorul de creaţie al agenţiei, Adrian Preda, face parte din juriu.
La realizarea campaniei "Dosarele Istoriei" au contribuit Mircea Suciu - reprezentantul revistei "Dosarele Istoriei", echipa Graffiti BBDO formată din Adrian Preda - Director Creaţie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu - Art Director, Monica Garbur - A/V Producer şi agenţia Media Direction - Cristian Mucichescu, Media Manager.
New York Festivals este una din cele mai importante competiţii de profil din lume, care premiază, de aproape 50 de ani, excelenţa în publicitatea internaţională.