Cargill şi Brandstalk o readuc în prim-plan pe Bunica

F. A.
Comunicate de presă / 21 decembrie 2011

Cargill, producătorul mărcii autohtone Untdelemn de la Bunica şi Brandstalk Advertising, parte a holdingului de comunicare thegroup, readuc pe micile ecrane personajul Bunica, care a consacrat succesul brandului Untdelemn de la Bunica, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.

Prin campania "Găteşte cu încredere", care se derulează în perioada 1- 30 decembrie pe TV, outdoor şi indoor prin reţeaua Zoom TV, agenţia Brandstalk îşi propune să o readucă pe Bunica în viaţa românilor, nu numai ca bucătăreasa cea mai pricepută a casei, ci mai ales ca liant pentru întreaga familie.

"Desigur, nu este deloc întâmplător faptul că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu sărbătorile de iarnă, atunci când se acordă o atenţie sporită bucatelor, familia reunindu-se în jurul mesei pentru a savura mâncarea gătită în casă", a declarat Irina Oprea, Trade & Marketing Manager Cargill Oils.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

11 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9774
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3617
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3503
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7330
Gram de aur (XAU)Gram de aur452.6023

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
energyexpo.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb