Cargill, producătorul mărcii autohtone Untdelemn de la Bunica şi Brandstalk Advertising, parte a holdingului de comunicare thegroup, readuc pe micile ecrane personajul Bunica, care a consacrat succesul brandului Untdelemn de la Bunica, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Prin campania "Găteşte cu încredere", care se derulează în perioada 1- 30 decembrie pe TV, outdoor şi indoor prin reţeaua Zoom TV, agenţia Brandstalk îşi propune să o readucă pe Bunica în viaţa românilor, nu numai ca bucătăreasa cea mai pricepută a casei, ci mai ales ca liant pentru întreaga familie.
"Desigur, nu este deloc întâmplător faptul că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu sărbătorile de iarnă, atunci când se acordă o atenţie sporită bucatelor, familia reunindu-se în jurul mesei pentru a savura mâncarea gătită în casă", a declarat Irina Oprea, Trade & Marketing Manager Cargill Oils.