Carrefour, cel mai mare retailer european, a înregistrat în trimestrul trei cel mai solid avans al vânzărilor, cel puţin din ultimele două decenii, datorită performanţelor mai bune de pe pieţele sale cheie din Franţa, Spania şi Brazilia, potrivit Reuters.
Compania franceză a anunţat astăzi că este pe drumul cel bun cu realizarea planului de relansare pe cinci ani, anunţat în 2018, destinat reducerii costurilor şi dezvoltării ofertei online, pentru a contracara concurenţa din partea rivalilor online, cum ar fi Amazon.
"Vânzările Carrefour în trimestrul trei reflectă evoluţia excelentă la nivel de grup, confirmând succesul planului de transformare", a declarat Alexandre Bompard, preşedinte şi director general.
Vânzările grupului au urcat în perioada iulie-septembrie 2020 la 19,69 miliarde de euro (23,27 miliarde de dolari).
Vânzările au urcat cu 8,4% în trimestrul trei, faţă de un avans de 6,3% în precedentele trei luni. A reprezentat cea mai bună performanţă a Carrefour de cel puţin 20 de ani.
În general, Carrefour a continuat să beneficieze de cererea solidă de alimente în timpul pandemiei de coronavirus (Covid-19) şi de reducerea preţurilor în Franţa.
Vânzările la hipermarketurile franceze ale Carrefour au urcat cu 2,5% în trimestrul trei, faţă de un declin de 3,6% în precedentele trei luni.
În Brazilia, a doua mare piaţă a Carrefour după Franţa, vânzările au crescut cu 26% în trimestrul trei, faţă de un avans de 14,9% în precedentele trei luni.