"Nissan Motor" Co., al treilea producător auto din Japonia, a raportat un declin de 27% a profitului său net în perioada iulie-septembrie 2007, întrucât nu a reuşit să-şi redreseze vânzările pe plan intern. Câştigul net al companiei a fost de 120 de miliarde de yeni (un miliard de dolari) sau 29,24 yeni/acţiune în trimestrul mai sus amintit, comparativ cu 164 miliarde de yeni ori 39,74 dolari/titlu în perioada similară din 2006. Analiştii anticipau 114,1 miliarde de yeni.
Vânzările companiei nipone au crescut cu 13%, la 2.620 miliarde de yeni. În perioada de raportare, volumul vânzărilor "Nissan" a crescut cu 6,6%, la 941.000 de unităţi. În Japonia, acest indicator a scăzut cu 3,9%, la 181.000 unităţi, iar în SUA a crescut cu 4,9%, la 278.000 de vehicule. În Europa, vânzările au scăzut cu 2,7%, la 147.000 de autoturisme.
"Nissan" intenţionează să lanseze 11 modele noi sau cu un design refăcut în anul fiscal actual, care se încheie la data de 31 martie 2008. Pentru acest exerciţiu fiscal, "Nissan" aşteaptă un profit net de 480 miliarde de yeni, la vânzări de 10.300 miliarde de yeni.