Cele 14 companii membre ale Generali PPF Holding (GPH), lider în CEE în industria de asigurări, au contribuit la realizarea unui raport intern pentru a afla ce efecte au avut condiţiile meteorologice extreme asupra proprietăţilor, dar şi asupra asigurătorilor, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
În doar două săptămâni, mai exact în prima jumătate a lunii februarie, numărul daunelor raportate la nivel de GPH a crescut cu aproape 40% comparativ cu perioada similară a unei ierni mai "obişnuite". Doar pentru această perioadă, companiile membre ale GPH au plătit clienţilor milioane de euro despăgubiri.
Tomas Hrbek, şeful Centrului de Competenţă în Daune al GPH, a declarat: "În ultimii ani, asigurătorii au simţit mult mai mult impactul catastrofelor naturale, care i-au afectat nu numai la nivel de daune, dar şi la nivel de operaţiuni, însemnând plăţi şi termene de emitere a poliţelor de asigurare. Aşadar, ca şi majoritatea clienţilor noştri, şi noi am fost afectaţi de schimbările meteo şi ne-am adaptat modul de lucru în consecinţă".