Brandul contează foarte mult pentru cumpărătorii autohtoni atunci când achiziţionează un ceas, preţul fiind plasat în plan secundar.
Acestea sunt concluziile unei analize realizate de WatchShop.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de ceasuri originale din ţara noastră. Ceasurile din topul celor mai bine vândute se înscriu în 2 categorii: pe de-o parte, brandurile clasice, apreciate pentru accesibilitatea şi durabilitatea produselor: Casio, Orient şi Citizen, şi pe de alta, brandurile premium: Tissot, Garmin şi Ingersoll. Dintre acestea, Casio şi Tissot sunt brandurile cel mai frecvent oferite cadou de sărbători, 4 din 10 cumpărători autohtoni achiziţionând în decembrie fie un ceas Casio, fie un ceas Tissot pentru cadou. Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro a vorbit despre ce branduri preferă cumpărătorii: "Pornind de la preferinţele clienţilor, în luna cadourilor, am pregătit stocuri suplimentare cu cele mai noi modele Casio, ce urmează tendinţele actuale în materie de fashion şi au un raport excelent calitate-preţ şi pe care ne aşteptăm să le epuizăm rapid, fiind principalele alegeri pentru a fi oferite cadou de sărbători. Brandul elveţian Tissot, care oferă ceasuri premium şi calitative, poziţionat, însă, pe un alt palier de preţ, dar şi Swiss Made, cu modele mai accesibile ca preţ, vor fi în topul vânzărilor din decembrie. Ne aşteptăm de asemenea ca brandul japonez Citizen, cu o gamă extrem de variată, pentru toate gusturile, şi brandul fashion Sekonda, cu preţuri accesibile, să completeze topul ceasurilor pentru cadourile de sărbători". Magazinul online estimează pentru 2019 o creştere a vânzărilor cu circa 15% faţă de anul trecut, până la 7 milioane de lei, pe fondul deschiderii unui magazin fizic.