BNP Paribas Personal Finance Sucursala Bucureşti a ales un asistent virtual DRUID pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal pentru clienţii Cetelem, brandul comercial al băncii, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Chatbotul, disponibil pe site-ul companiei, oferă o modalitate uşoară de a interacţiona cu clienţii şi îi ghidează pe aceştia pentru a scana fără efort şi cu acurateţe maximă cărţile de identitate, într-un proces care respectă reglementările GDPR. Robotul DRUID extrage datele necesare procesând documentele prin tehnologii OCR şi AI, folosindu-se apoi de integrări SQL cu sistemele de business, pentru stocarea datelor colectate. Asistentul virtual inteligent oferă utilizatorilor interni ai băncii fluxuri conversaţionale pentru a accesa rapid informaţiile colectate şi a descarca rapoarte detaliate.
Actualizarea periodică a informaţiilor personale este o obligaţie legală pentru toate instituţiile financiare din România şi Europa. Acest proces, în mod tradiţional, însemna mult timp pierdut atât pentru client, cât şi pentru angajaţii băncii, iar aplicaţiile conversaţionale DRUID contribuie semnificativ la eficientizarea proceselor de business.
"Ne străduim să punem clientul în centrul tuturor activităţilor noastre. În acest caz, am încercat să luăm un proces legal obligatoriu şi să îl simplificăm pentru client, să îi economisim acestuia timp şi să îi oferim o experienţă excepţională de utilizare. Chatbotul implementat face exact acest lucru: peste 600 de utilizatori individuali au interacţionat cu chatbotul în primele 30 minute de la implementare. În cele două luni de când este disponibil pe site-ul nostru, peste 70% dintre clienţii Cetelem care şi-au actualizat datele au utilizat deja chatbotul DRUID", a declarat Miruna Senciuc, CEO BNP Personal Finance Bucuresti (Cetelem).
"Serviciile digitale sunt acum un element de bază în domeniul bancar şi un mod uşor prin care instituţiile financiare pot furniza servicii îmbunătăţite pentru baza lor de clienţi. Chatbotul pe care l-am implementat pentru Cetelem a gestionat, în doar două luni, peste 400.000 de mesaje, devenind astfel cel mai folosit chatbot DRUID implementat vreodată", a adăugat Liviu Drăgan, CEO al DRUID.