Cetelem utilizează tehnologia conversaţională de la DRUID, pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal

G.U.
Companii / 18 noiembrie 2021

Cetelem utilizează tehnologia conversaţională de la DRUID, pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal

BNP Paribas Personal Finance Sucursala Bucureşti a ales un asistent virtual DRUID pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal pentru clienţii Cetelem, brandul comercial al băncii, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

Chatbotul, disponibil pe site-ul companiei, oferă o modalitate uşoară de a interacţiona cu clienţii şi îi ghidează pe aceştia pentru a scana fără efort şi cu acurateţe maximă cărţile de identitate, într-un proces care respectă reglementările GDPR. Robotul DRUID extrage datele necesare procesând documentele prin tehnologii OCR şi AI, folosindu-se apoi de integrări SQL cu sistemele de business, pentru stocarea datelor colectate. Asistentul virtual inteligent oferă utilizatorilor interni ai băncii fluxuri conversaţionale pentru a accesa rapid informaţiile colectate şi a descarca rapoarte detaliate.

Actualizarea periodică a informaţiilor personale este o obligaţie legală pentru toate instituţiile financiare din România şi Europa. Acest proces, în mod tradiţional, însemna mult timp pierdut atât pentru client, cât şi pentru angajaţii băncii, iar aplicaţiile conversaţionale DRUID contribuie semnificativ la eficientizarea proceselor de business.

"Ne străduim să punem clientul în centrul tuturor activităţilor noastre. În acest caz, am încercat să luăm un proces legal obligatoriu şi să îl simplificăm pentru client, să îi economisim acestuia timp şi să îi oferim o experienţă excepţională de utilizare. Chatbotul implementat face exact acest lucru: peste 600 de utilizatori individuali au interacţionat cu chatbotul în primele 30 minute de la implementare. În cele două luni de când este disponibil pe site-ul nostru, peste 70% dintre clienţii Cetelem care şi-au actualizat datele au utilizat deja chatbotul DRUID", a declarat Miruna Senciuc, CEO BNP Personal Finance Bucuresti (Cetelem).

"Serviciile digitale sunt acum un element de bază în domeniul bancar şi un mod uşor prin care instituţiile financiare pot furniza servicii îmbunătăţite pentru baza lor de clienţi. Chatbotul pe care l-am implementat pentru Cetelem a gestionat, în doar două luni, peste 400.000 de mesaje, devenind astfel cel mai folosit chatbot DRUID implementat vreodată", a adăugat Liviu Drăgan, CEO al DRUID.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb