Clear Channel International sponsorizează pentru prima dată Cannes Lions 2010, singurul festival internaţional dedicat profesioniştilor din publicitate şi comunicare. Organizat în perioada 21-26 iunie, la Cannes, festivalul urmăreşte stimularea şi prezentarea celor mai creative idei de publicitate outdoor, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Cannes este locul unde agenţiile se întâlnesc pentru a îşi etala creativitatea şi pentru a primi cel mai înalt grad de recunoaştere la nivel internaţional. Această sponsorizare face parte din strategia companiei de a lucra mai îndeaproape cu agenţiile şi clienţii săi şi de a pune creativitatea şi eficienţa în centrul afacerii.
Out-of-home/Outdoor-ul este un mediu în continuă dezvoltare, care permite brandurilor să realizeze campanii puternice şi de impact şi care livrează emoţie şi ataşament în spaţiul public. Provocarea cu care ne confruntăm este de a ne asigura că se îndeplineşte întregul potenţial al outdoor-ului", a declarat William Eccleshare, Preşedinte şi CEO al Clear Channel International.