Clienţii eMAG au cumpărat cu 22% mai multe produse de folosinţă zilnică, în prima jumătate a anului

D.R.
Comunicate de presă / 24 iulie 2023

Clienţii eMAG au cumpărat cu 22% mai multe produse de folosinţă zilnică, în prima jumătate a anului

Adoptarea ecommerce pentru produsele de folosinţă zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienţilor eMAG care, în prima jumătate a acestui an au comandat, în medie, cu 22% mai multe produse din această categorie, informează un comunicat de presă, remis astăzi.

Astfel, ei au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine, încălţăminte, cărţi, cafea sau ceai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, în prima jumătatea a anului, clienţii au optat pentru flexibilitatea şi predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obişnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din ţară.

"Uşurinţa de a găsi un preţ bun prin eticheta Superpreţ sau în campaniile promoţionale, dar şi livrarea gratuită şi ofertele exclusive pentru clienţii Genius au stimulat frecvenţa de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai. Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaş care face posibil acest lucru pentru orice buzunar," a declarat Irina Pencea, General Manager, eMAG România.

În topul categoriilor de produse care au înregistrat creşteri de comenzi cu peste 20% în primele şase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei şi grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua şi ceaiul, produsele pentru animale de companie. De asemenea, clienţii au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine şi încălţăminte, dar şi cărţi.

Topul categoriilor cu cele mai mari creşteri în primele şase luni din 2023: produse de casă şi curăţenie a casei; produse de igienă personală; produse de beauty ; jucării ; cafea şi ceai ; pet shop; băuturi ; încălţăminte; cărţi.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Asta arată sărăcie cronică, cronică, foame adevărată.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb