CloudCart, platformă profesională pentru crearea de magazine online, ţinteşte atragerea a 10 milioane de euro, într-o nouă rundă de finanţare Serie A, până în trimestrul al patrulea al anului 2024, se arată într-un comunicat al CloudCart, remis redacţiei. Având previziuni financiare stabile, compania estimează o cifră de afaceri ce depăşeşte 25 de milioane de euro în următorii patru ani, capitalizând pe modelul său de afaceri scalabil şi soluţiile inovatoare de inteligenţă artificială, informează sursa.
În ultimii trei ani, CloudCart a atras investiţii de peste 2 milioane de euro de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria şi Elevator Ventures, accelerându-şi dezvoltarea, transmite compania. Noua rundă de atragere de capital demarează astăzi prin intermediul platformei europene de finanţare SeedBlink, potrivit sursei menţionate. Părţile interesate pot participa cu o investiţie minimă de 2500 de euro, primind acţiuni în CloudCart, relatează sursa. Compania este evaluată la 14 milioane de euro în această rundă (înainte de investiţii), potrivit comunicatului.
Conform sursei citate, "Această rundă de investiţii este mult mai mult decât o simplă participare financiară, reprezintă un parteneriat strategic care va modela viitorul comerţului electronic. Investiţia dvs. nu reprezintă doar sprijinul oferit dezvoltării CloudCart, ci deschide şi calea către inovaţii care transformă modul în care comercianţii şi consumatorii interacţionează", a spus Nikolay Iliev, CEO CloudCart.
Strategia companiei de atragere a noilor clienţi include un ecosistem unic de servicii profesionale, care vizează proprietarii de magazine online şi nevoile acestora din diverse arii, menţionează sursa. O parte dintre obiectivele stabilite în noua rundă de investiţii sunt stabilirea şi menţinerea parteneriatelor strategice din fiecare piaţă şi îmbunătăţirea continuă a produsului. CloudIO, noul instrument AI, este cea mai recentă dovadă a puterii tehnologiei şi a modului în care CloudCart ridică antreprenoriatul la un alt nivel, arată datele comunicatului. Rezultatul se reflectă în costuri de până la 5 ori mai mici pentru descrierile produselor, respectiv optimizare SEO de până la 5 ori mai rapidă. În plus, CloudIO economiseşte peste 90% din timpul necesar pentru descrierile produselor, pentru fiecare comerciant, precizează compania.
Intrarea pe noi pieţe reprezintă, de asemenea, un obiectiv principal pentru CloudCart, transmte sursa. Compania activează în prezent pe şapte pieţe regionale, având o prezenţă consolidată în ţări precum Bulgaria, Grecia şi România, iar intrarea în potenţialul vast al comerţului electronic pe piaţa din Germania, cea mai mare economie a Europei, este următorul mare pas în dezvoltarea CloudCart, arată datele comunicatului. Totodată, compania are în vedere şi pieţe unde domeniul eCommerce este mai puţin dezvoltat şi concurenţă mai scăzută, cum ar fi Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, informează sursa precizată.