Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, astăzi, să întrerupă campania publicitară TV pentru Roşia Montană, emiţând o decizie de intrare în legalitate prin care autorii spoturilor trebuie să modifice spoturile aşa încât să fie în conformitate cu legea, conform surselor de presă.
Televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente în prezent până când nu le vor modifica.
Potrivit unei monitorizări CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, diversele versiuni ale reclamelor pentru Roşia Montană.
CNA consideră că spoturile induc publicul în eroare, mai arată sursele de presă.
Christian Mititelu, membru CNA, a explicat: "Nu este vorba despre o campanie comercială, ci despre una politică sau socială. Este o publicitate înşelătoare. Caracterul necomercial este dat de < Semnează petiţia >".
1. si cele ecologiste atunci
(mesaj trimis de Iulian Manole în data de 15.10.2013, 20:38)
sa se intrerupa atunci si reclamele ecologistilor, mai ales cele cu Maia Morgestern, pentru ca pretinde ca ar fi la Rosia Montana, dar de fapt sunt la Rosia Poieni si nimeni nu-si va smulge cerceii din urechi