Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) a anunţat, sâmbătă, că peste 59.319 de persoane au fost vaccinate în ultimele 24 de ore, din care peste 31.896 cu prima doză. Alte 20.538 de persoane s-au vaccinat cu doza a treia, informează news.ro.
Potrivit CNCAV, 59.319 de persoane au fost vaccinate în ultimele 24 de ore. Dintre acestea, 31.896 au primit prima doză de ser dintre care 12.666 au făcut vaccinul în doză unică de la Johnson & Johnson. Alte 20.538 de persoane s-au vaccinat cu doza a treia.
În acelaşi interval, au fost raportate 41 de reacţii adverse: 22 la vaccinul Pfizer, două la Moderna şi 17 la Johnson & Johnson. Alte 119 reacţii adverse sunt în curs de investigare.
Numărul total al persoanelor vaccinate cu prima doză este de 5.958.604, din care 5.654.870 cu schema completă. În total, 512.879 de persoane au fost vaccinate cu doza a treia, până în prezent.
1. Ia de la Pfizer!
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 18:56)
CREATURA– un medic polonez declară că a descoperit o ciudată formă de viață cu tentacule în vaccinul Pfizer Forma de viață din vaccinul anti COVID.
O altă ciudată formă de viață din vaccinul anti COVID;
de data aceasta făcută din aluminiu și carbon, a fost descoperită la microscop. Descoperirea a fost făcută de un medic polonez pe nume Dr. Franc Zalewski. De-a lungul prezentării sale video, el o numește ‘creatura’. Zalewski a găsit-o într-o doză de vaccin Pfizer Comirnaty, în 1 din cele 3 fiole pe care le-a studiat. Descoperirea doctorului Zalewski vine în completarea cercetărilor multor alți medici, oameni de știință și cercetători independenți (Dr. Robert Young, Dr. Carrie Madej, Dr. Zandre Botha și Dr. John B.) care au descoperit, de asemenea, că vaccinul COVID conține tot felul de elemente dubioase și de-a dreptul oribile – grafen, nanometale, PEG, paraziți, creaturi cu tentacule care se autopropulsează, fibre sintetice și structuri circulare sintetice care se asamblează singure.
Forma de viață din vaccinul COVID: ‘Creatura’ din aluminiu, brom și carbon
Așadar, ce este această ‘creatură’? Similar cu ceea ce a găsit dr. Madej la microscop, este un fel de creatură sintetică cu tentacule. Zalewski o compară cu creatura din filmul științifico-fantastic ‘The Thing’, sau cu acea entitate din filmul ‘The Matrix’, care „zbura, avea tentacule și se atașa de alte lucruri”. În cazul de față, Zalewski a măsurat cu atenție ‘creatura’ și a descoperit raportul dintre capul și picioarele sale (un cap de 20 de microni/micrometri, la picioare de 250, ceea ce echivalează cu un raport de 1:125). El crede că această ‘creatură’ va crește și se va dezvolta în interiorul corpului oamenilor, comentând:
„Se pare că are un cap și 3 picioare … Chestia asta nu a fost creată pentru a sta acolo și a nu face nimic … E o formă de viață … A crescut/dezvoltat în 4 zile … O fi plantă? Praf? Sau ‘o ființă’ dăruită oamenilor sub formă de ouă într-un mediu fertil/adecvat. Undeva în apropiere ar putea exista un fel de semnal care a făcut ca această chestie să înceapă a viețui. Așa cum semințele de pin nu vor crește decât dacă se vor afla într-un mediu adecvat, pe un teren fertil, la fel și ‘acea creatură’ pare să stea nemișcată. Este posibil să fie în stare latentă/adormită… Eu sper că nu va fi activată.”
Zalewski subliniază, de asemenea, că a văzut mai multe astfel de creaturi, punând capăt oricăror declarații că aceasta a fost doar o coincidență. Într-adevăr, cu toate aceste descoperiri făcute până acum la microscop, ar mai putea cineva, care a analizat cu atenție dovezile, să mai creadă că ar fi vorba doar de o uriașă coincidență, și nu mai degrabă de o agendă transumanistă calculată la rece? Zalewski sugerează că grafenul din vaccin acționează ca un fel de hrană, sau catalizator, pentru ‘creatură’, deoarece vaccinul cuprinde și ouăle ‘creaturii’, care par să eclozeze în prezența grafenului.
Analiza independentă a vaccinului anti COVID continuă la nivel mondial. Apropo de Pfizer și de grafen, circulă un alt videoclip (cu subtitrare în limba germană) care pretinde că arată conținutul vaccinului Pfizer la microscop. Videoclipul începe cu o mulțime de puncte albe minuscule, dar și unele negre. Pe măsură ce avansează, se poate vedea cum punctele se conectează încet pentru a forma linii, ceea ce întărește o temă cheie a formelor de viață sintetice conținute în așa-zisele vaccinuri anti COVID: auto asamblarea.
Vaccinul anti COVID este un instrument pentru bioterorism și transumanism
Propaganda NWO (Noua Ordine Mondială) promovează ideea că noi trebuie să ne speriem de amenințarea cu bioterorismul, și că guvernul ne va salva și proteja. Într-adevăr, trebuie să ne ferim de bioterorism, dar guvernul este cel care îl comite, nu cel care îl previne. Adevăratul bioterorism nu provine de la un pretins virus, ci mai degrabă de la pretinsele vaccinuri contaminate cu paraziți sintetici îngrozitori care, după cum sugerează dovezile, se pot autoasambla, autoreplica și prolifera în interiorul corpului uman.
Zalewski comentează de mai multe ori că oamenii și-au făcut vaccinul anti COVID doar dacă au vrut. În mod voluntar. Iar acum mulți dintre cei vaccinați, probabil, adăpostesc în ei forme de viață pe bază de aluminiu. Sunt foarte multe informații care ies acum rapid la iveală și care arată conținutul real al vaccinului anti COVID. Să sperăm că aceste informații vor fi împărtășite în întreaga lume și vor ajuta, prin natura lor oribilă, să pună capăt escrocheriei COVID cât mai repede cu putință. Să sperăm că aceia care au fost programați de narațiunea principală, sau care sunt încă indeciși, se vor trezi din somn și vor înțelege ce se întâmplă cu adevărat aici.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 19:33)
pina la povestile astea , mai sigur este o miocardita si pericardita , cheaguri de sange sau avc cum a avut sarmana doctorita de 39 de ani imediat dupa a treia doza . propaganda din care faci parte si tu , incearca si povesti din astea , asa cum la inceput spunea ca bande de hoti au renuntat sa sparga bancomate si s-au apucat de furat lazi cu vaccin , nu a mers , apoi au incercat sa spuna ca lumea da spaga sa se vaccineze in timp ce milioane si milioane de doze expirau prin depozite , asa ca nici asta nu merge decat la prosti , deci hai sictir !
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 20:13)
Pt unul avand calitatea de "idiot util al Sistemului", esti prea incoerent si confuz! Daca as fi in locul celor din Sistem, nu ti-as da nici macar un leu pt un astfel de mod de combatere a unei realitati, ci ti-as da un sut in fund la propriu, inainte de a te concedia si a gasi un idiot util mai competent!
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 20:47)
Stiinta presupune confirmarea "descoperirilor" de catre colegi competenti. Ce se scrie in 1 este doar o presupunere neconfirmata de nimeni altcineva. Sa o citim ca pe un fapt divers.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 20:59)
n-ai inteles nimic pentru ca esti prost .
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 23:30)
Psihoza debilului cu citate a ajuns la nivel critic.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:32)
Te inseli, oligofrenule. Textul de la 1 nu imi apartine. Dar cel de la 1.3 imi apartine. Credeam ca imi cunosti stilul de a sel ecta doar surse SOLIDE pe care tu si propaganda tu nu le puteti nega. In fapt, voi, niste politruci senili, nici nu le cunoasteti, dar oamenii de stiinta care au mai ramas in tara asta si pe care nu ii lasati sa isi exercite meseria, le stiu.
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:59)
Textele tale abundă în prostie și nu sunt cu mult diferite față de cel de la 1. Confuzia e nevinovată și e de înțeles.
Un debil ce pretinde că spălatul mucilor îl protejează de COVID n-are nici în clin nici în mânecă cu știința. Oamenii de știință recomandă vaccinarea împreună cu restul măsurilor de siguranță și nu clătirea mucilor.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 02:25)
Aparent tu nu stii nici macar de masoara eficienta vaccinului. Ai si probleme serioase de igiena pentru ca nu stii ce este aia si daca ajuta impotriva agentilor patogeni. Uite aici sfaturi de la medici.
iun 2020 Cercel "”Nu e o mare filozofie. Apă și săpun. Trebuie să ne spălăm pe mâini și pe față cu apă și cu săpun și lucrurile vor fi așa cum trebuie”, a conchis Adrian Streinu Cercel."
Marius Tucă Show: Prof.dr. Streinu Cercel
1 mar. 2020 — ”Bună seara, e bine să ne spălăm şi în nas cu săpun?”, vorbesc serios. Adrian Streinu Cercel: Cu săpun nu, dar cu apă da.
31 ian 2019: „Nu uitați că trebuie să ne spălăm în nas”
Adrian Streinu Cercel - manager Institutul Matei Balş: „Nu uitați că trebuie să ne spălăm în nas. Când ne spălăm pe față, spălăm și interiorul nasului, pentru că îl decontaminăm”.
2018, Stirile ProTV
"Veronica Lazăr, profesor imunologie: ”Sunt ca nişte gardieni şi, la nivelul lor, are loc întâlnirea dintre celulele imunocompemtente pregătite pentru această întâlnire pentru că au receptor şi care vor reacţiona şi vor declanşa un răspuns imun menit să ne apare.”
Sistemul imunitar e format din celule care circulă liber în organism ca să detecteze tot ce e străin. Lupte aprige se duc la toate porţile de intrare. Nasul e una dintre acestea. În acest context, al expunerii la microorganisme în medii înalt populate - cum ar fi gradinița sau școala – iată ce ne spune medicul specialist ORL:
Ioana Voda Medic medic primar ORL: “Spălaturile nazale trebuie făcute când venim de la grădiniţă să limităm numărul bacililor pe care îi achiziţionam acolo involuntar. Scăpăm de ele prin spălaturi nazale cu ser fiziologic, apa bicarbonatată.”"
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 03:06)
Si psihoza ta, a lui ma-ta si a lui tac-tu a ajuns la cote maxime! Sunteti familia dinamita: psihoze , perversiuni si cretinita!
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 11:49)
Omule esti retardat grav, nici o sansa sa scapi... sa vedem cu ce citate vii la faptul că România este prima la decese la nivel mondial. Tu nu ar trebui să stai in libertate pentru ceea ce faci.
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:23)
statistici facute din pix sau scoase din burta , fara citate . prostii ca tine n-ar trebui in libertate !
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:56)
Ce citate îți trebuie șoșocule? Deschide tv-ul, uită-te pe orice site de știri.
1.13. Pt avortonul 1.10 (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:42)
Omule, tu esti avorton cu acte("multumita" handicapatilor care ti-au dat viata), si ti-ar trebui o terapie cu multe suturi in cur si in cap, coroborata cu multe pastile de boli psihice, desi l-a ce postezi, nu cred ca mai au nici alea vreun efect!
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 15:03)
Se pare ca iei multa muie zilnică, pasională:-)
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 18:09)
Nu suntem toti ca familia ta, care inghite muia pe nerasuflate, non-stop! Sunteti cu totii profesori universitari in acest domeniu de inghitire, la Fuckultatile inscriptionate pe peretii WC-urilor publice!!
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 19:42)
Din ce in ce mai putin persoane la doza a treia. Luati aminte la ce inseamna asta. Cei vaccinati stiu prin ce au patit ei sau altii pe care ii cunosc. Nici macar o treime dintre cei vaccinati cu doua doza eligibili nu s-au vaccinat cu doza a treia.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 20:00)
Ai mei au fost, dar se conving greu batranii chiar si la doza 3.
0 efecte adverse! Eu mai am 2 sapt. si abia astept.
Stai linistit, cand or sa vada parinti vaccinati cum le mor copiii nevaccinati or sa se inghesuie si la booster.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 20:50)
Aseară am primit vestea despre o Dna dr neurolog de la Elias, vaccinată
luni. 39 de ani, astm bronșic in tratament cu Symbicort (nu știu doze), fumătoare. Tromboza
cerebrala.
---- raspuns la mesajul de mai sus
eu speram
cazul ei sa fie singular, dar vad
ca sunt mentionate inca 3 mai.
sus, toate saptamana aceasta.
Eu una sunt socata si indurerata
maxim de tragedia ei fiindu-mi
colega si de facultate si de
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 20:52)
Tu esti ca si Sosoaca, vrei poza virusului, altfel nu crezi ca 1 din 2000 de persoane au fost spitalizate din cauza vaccinului.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 23:37)
Vaccinul e sigur. Majoritatea efectelor adverse (durere braț, febră etc.), dacă apar, nu-s periculoase. Ca la majoritatea medicamentelor efectele adverse urâte sunt foarte rare. Chiar și efectul secundar de miocardită, care este extrem de rar, a fost tratat cu succes.
De efectele bolii nu are rost să mai discutăm. Doar cretinii mai insistă cu retorica că e doar o răceală.
Trei membri ai unei familii din Giurgiu au murit de Covid. Fiica, doctor de profesie, nu reușise să îi convingă să se vaccineze. Băiatul de 36 de ani nu avea comorbidități.
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:35)
Repet, ESTI UN NEGATIONIST al efectelor secundare. 1 din 2000 de persoane in Elvetia a fost spitalizat la scurta distanta de la vaccinare. Este un fapt. Iar aceste raportari sunt de 43 de ori mai multe decat la vaccinul antigripal. Doar raportul asta trebuie sa iti dea de gandit. Dar nu ai cu ce. Vaccinurile anticovid NU SUNT atat de sigure pe cat le crezi. In fapt, sunt cele mai nesigure medicamente puse pe piata in scop PROFILACTIC din ultimii multi ani de zile.
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 11:27)
Vaccinist sosoc trepanat, faci propaganda.
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:30)
bai boule ,Sosoaca nu- i pentru vaxx , prostu vacii ce esti , ai creierul varza , gaozar cretin !
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 15:08)
Ai luat-o 'ntre buci, de-ai ajuns sa faci clabuci!
2.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 16:30)
Da, vaccinul anticovid e sigur ca te baga-n groapa.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 21:28)
MISTERIOSUL CAZ AL LITUANIEI
------------------- ----
Cel mai vaccinat stat baltic, cel mai draconic stat care impune restrictii bazate pe certificatul verde similar cu China si Australia, in care nu ai voie AZI sa intri fara certificat verde in magazine mai mari de 1500 mp si care vand doar lucruri de baza (nu haine, mobilier, materiale de constructii, etc), si alte ticalosii fasciste...
.... Acest stat minunat .... sa citam Reuters, tribuna propagandei.
"COVID-19 infections are increasing in Lithuania, with 2,316 new infections reported on average each day. That’s 78% of the peak — the highest daily average reported on December 24."
Poftim? Dupa o campanie de vaccinare de mult succes pentru estul Europei, Lituania se apropie de recordul de infectari de anul trecut, fiind cel mai mare numar de infectari din 24 dec. Este la 78% din varful iernii trecute. Deci efect ZERO al vaccinarii asupra infectarilor. Sper ca nu mai vine cineva sa ne spuna ca nu vedem bine ceea ce vedem.
Vor veni promotorii imunizarii de turma si ai vaccinarii si ne vor spune, "da, dar nu mor oameni"... Minciuna.
Pe 31 dec 2020, media la 7 zile a fost de 47 de decese (asa cum afiseaza Google folosind datele de la JHU CSSE COVID-19 Data). Iar acum media este de 28 de decese. Lituania nu este o tara mare, este de 8 ori mai mica decat Romania. Ar fi echivalent cu 224 de decese in Romania, daca nu am aplica alti coeficienti de densitate urbana, poluare, stare de sanatate publica.
Lituania are peste 67% vaccinati complet si respectiv 73% vaccinati cu o doza pe toti cetatenii peste 15 ani. Daca ne gandim la adultii peste 18 ani, aproape 75% sunt vaccinati complet. Iar rezultatul este departe de cel promis. Cum? Vaccinam 75% dintre adulti si rezultatul este va vom avea in loc de 350 de decese, vom avea 250 ? Asta fara sa mai includem pe cei morti din cauza vaccinului. Crede cineva ca un satean vaccinat cu J&J dintr-o caravana in Bascautii din Deal, va sti ce sa faca in cazul unui cheag de sange? Va suporta durerile si va muri, atunci cand se va intampla, chiar cu frecventa asta foarte redusa cu care se intampla aceste lucruri. Dar la mase mari de oameni, cazurile vor fi vizibile, se vor vedea in statistici. Numarul de spitalizari este foarte ingrijorator pentru mine, asa cum este raportat in Elvetia. Poate un cheag apare la picior si prin tratament in spital, el este rezolvat medicamentos sau prin chirurgie in Elvetia. Dar la Bascautii din Deal, cheagul acela de la picior va provoca necroze sau migreaza la organe vitale si accelereaza sfarsitul.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 23:52)
Ai scris mult și prost. Ca de obicei. Scopul tău e să creezi frică și confuzie. Să omori cât mulți români posibil.
1. Pe Reuters scrie că vreo 59% din populație e vaccinată. Nu-i suficient pentru a stopa răspândirea unei boli extrem de contagioasă. Virusul se răspândește fără nicio problemă în rândul celorlalți 40% și într-o măsură mai mică în rândul celor vaccinați ce nu au dezvoltat suficienți anticorpi.
„Assuming every person needs 2 doses, that’s enough to have vaccinated about 59.3% of the country’s population.”
2. Dacă te uiți pe graficul de la același articol vei vedea că numărul de morți e mai mic față de cel din zona vârfului anterior.
La nivel individual nu-ți mai pui problema dacă se răspândește sau nu. Te vaccinezi din simplu motiv că nu vei face o formă gravă a bolii ce poate duce la moarte sau sechele permanente.
9 din 10 decese în Ro sunt la nevaccinați. Iar în marea majoritate din decedații ce au fost vaccinați au avut comorbidități grave. Este cât se poate de clar că vaccinul te protejează de formele grave.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:38)
Am scris foarte bine. Reuters minte. Eu am citit numarul de persoane vaccinate la
koronastop lrv lt /en/vaccination
Pentru ca sincer, m-am plictisit de demonstrez (am facut de multe ori deja) ca Fact Checkurile Reuters sunt propaganda si de fapt minciuni.
Cifrele prezentate de mine vin de la AUTORITATILE LITUANIENE.
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:49)
PS.... Zici ce 75% dintre adulti (>18) nu este suficient. Imi pare rau sa te informez dar nimeni nu isi va vaccina copilul de 3 ani cu porcaria asta care genereaza de 43 de ori mai multe efecte secundare GRAVE ca vacinul antigripa. Deci relaxeaza-te. Nimeni pe planeta nu va obtine o rata de vaccinare semnificativa in grupa 0 - 18 ani. Sa iti fie clar. Daca un vaccin nu isi face treaba cu o rata de acoperire de 70-80% in randul adultilor, atunci nu este vaccin. Ceea ce si stim, NU ESTE VACCIN. Preventia infectarii scade aproape de zero dupa 4-5 luni. Asta este explicatia pentru ceea ce se vede in Lituania, nu faptul ca nu sunt multi copii si adulti vaccinati. Vei vedea acelasi fenomen prin ianuarie si in Vestul Europei. Prin UK deja il vezi, in 2-3 saptamani vor ajunge sa bata si ei recordul la infectari.
Despre povestea infectarii si a transmisiei, cazul este clarificat si inchis, vaccinurile NU AJUTA la asta decat o perioada prea scurta si deja expirata pentru cei mai multi din Europa. Ramane doar protectia la forma severa. Te anunt cu regret ca aceasta protectie, ACOLO UNDE CONTA, la oamenii cu multiple afectiuni, aceasta protectie scade si ea. Dupa cum imi explici chiar tu.... "au avut comorbidități grave".... Pfoaa... pai tocmai pe acestia trebuia sa ii protejeze vaccinul. Nu pe cei sub 50 de ani care oricum sunt doar 4% din totalul deceselor (statistica CDC). Sansele ca cineva sub 50 de ani sa faca o forma severa sunt foarte reduse. La fel de reduse ca a face un efect advers grav de la vaccin. Prin urmare, vaccinul NU PROTEJEAZA BINE pe cei pe care ar fi trebuit sa ii protejeze, dar se lauda ca ii protejeaza pe cei care oricum nu aveau nevoie de el.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 01:21)
Nu as fi vrut sa mai confirm inca o data ca Reuters minte, si ca datele John Hopkins folosite de google sunt corecte... dar o mai fac pentru a da lectii unor tinerei care s-au nascut realmente ieri (asa-i ca esti sub 30 de ani si nu ai mancat salam cu soia in societatea ceasista pe care incerci acum sa o construiesti)?
covid19 who int /region/euro/country/lt
Este statistica de la OMS , deci OFICIALA, a deceselor din Lituania. Ei prezinta doar statistica saptamanala, fara o medie mobila. Bun si atat. In saptamana lui 28 dec 2020, au fost 325 decese, deci 46,4 pe zi (asa cum spune si google/JCU). In saptamana lui 4 oct 2021, 171 decese, deci 24,4 pe zi.
Ok, inca o informatie Reuters demolata de mine ca FAKE NEWS.
Continutul analizei facuta de mine este insa foarte corecta. Ea ar prezice, ca model, ca daca Romania avea 75% dintre adulti vaccinati, azi am fi avut 224 de decese zilnice.
Daca insa mai includem in model parametri precum cheltuielile de sanatate / capita de 1714 € (potrivit Comisiei Europene) fata de Romania 1212 € (la nivel de PPS in 2018), sau în mod absolut, 1061 € / cap față de 584 € / cap România, atunci sigur am avea un număr mai mare de decese. De la 224 din predictia originala, la probabil peste 300-400. Adica exact câți avem și astăzi.
Concluzia? Vaccinarea a 75% dintre adulții lituanieni nu pare să ii ajute la nivel colectiv de societate. Sunt în aceeași găleată, pe lista roșie a Europei, cu rata de infectare nationala de 10 la mie si cu decese numeroase relativ la populatia foarte mica, mai mica decat Bucurestiul fara Ilfov.
Ce le lipsește lituanienilor? Preventia individuala. Pentru tine mai tinerelule cu aburi juvenile, afla ca exista doua mecanisme de protectie in fata unor agenti patogeni. Unul individual si unul colectiv (imunitatea de turma). Cum functioneaza cel colectiv se stie deja. Fiecare individ isi BAGA PICIOARELE in ea de IGIENA, MASCA, DISTANTARE, se relaxeaza maxim si unul mai ghinionist se infecteaza, da infectia mai departe in jurul lui, dar infecteaza N. Acesti N insa nu vor infecta la randul lor N^2 ci, pentru ca rezistenta la infectie exista in turma, ei vor infecta mai putini, iar acesti infectati din ce in ce mai putini, .... pana la urma focarul moare de la sine.
Vaccinurile anti-covid NU FAC ASTA. Este deja fapt stiintific confirmat de un panel de superexperti din UK care il includea si pe seful departamentului de vaccinuri de la Oxford (creatorul vaccinului anticovid).
Atunci, ce ramane? APARAREA SI PROTECTIA INDIVIDUALA. IGIENA, MASCA, DISTANTARE si clatirea mucoaselor (lucru pe care medicii ORL il recomanda si copiilor de gradinita, de ce sunt adultii revoltati de aceasta igiena este greu de inteles, poate sunt certati cu igiena).
Deci cretinule, nu mai imi spune mie ca omor oameni. Voi ii omorâți pentru că nu le spuneți adevărul științific despre aceste vaccinuri și ce pot ele cu adevărat să facă. Și mai ales ce nu pot să faca. Si care este costul lor asociat (efectele adverse).
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 01:27)
Pretinzi că Reuters minte, dar apoi îi folosești ca sursă. Recitește mesajul meu că nu înțelegi. De fapt înțelegi, dar îmi răstălmăcești cuvintele și numerele (așa cum o faci și cu sursele pe care le citezi) pentru a minți și deruta.
La fel minți că vaccinul nu protejează împotriva infecției. Fals. Protejează împotriva infecției și reduce transmisia în rândul populației. Îți pun un text de pe site-ul OMS. Știu, vei spune că și ăștia mint, deși în alte dăți i-ai citat.
„We've also talked about the fact that if you were to get disease, a rare event among vaccinated people, but it does occur that your disease will be less severe than it would have been if you weren't vaccinated. And the third thing that vaccines do is they reduce the transmission of the infection of the virus fr om one person to the next. And the way that vaccines do that is in a number of different ways. The first is they can protect you against getting infected at all. The second way that they work is if you become infected, you're actually shedding that virus for a shorter period of time than if you weren't vaccinated. And the third way that vaccines work is, again, if you happen to get infected, the amount of virus that you have in your nose, in the back of your throat that you are shedding and potentially transmitting to somebody is less of the virus.”
Ți s-a mai spus că ești ... grămadă și că nu înțelegi numerele. Cum altfel poți afirma că vaccinul nu-i protejează pe cei vulnerabili dându-mi drept exemplu decesele din rândul vaccinaților. Păi normal că nu-i vei găsi pe cei protejați de către vaccin în rândul populației vaccinate dar infectate. Este așa de greu de înțeles că cei ce s-au vaccinat și n-au căpătat boala (adică majoritatea vaccinaților) nu se regăsesc în rândul populației vaccinate care a dezvoltat forme grave ale bolii? Pentru tine se pare că da.
Exemplu. Să zicem că din rândul persoanelor vulnerabile vaccinate 90% sunt protejați, iar 10% capătă boala. Să zicem că din cei 10%, 1% dezvoltă forme grave, iar din aceștia 10% mor. Asta înseamnă că vaccinul nu protejează împotriva formelor grave? Sărmănucul de tine vei aduna toate aceste numere, vei constata că suma nu dă 100% și vei concluziona că raționamentul nu-i „științific”.
Hai fuga. Mergi și spală-ți mucii că deja mi-am pierdut prea mult timp cu tine.
3.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 01:33)
Sursa panelului din UK:
The Telegraph, 10 aug 2021
Delta variant has wrecked hopes of herd immunity, warn scientists
There is no way of stopping Covid spreading through the entire population, experts tell MPs as they call for end of mass testing
Scientists said it was time to accept that there was no way of stopping the virus spreading through the entire population, and monitoring people with mild symptoms was no longer helpful.
Prof Andrew Pollard, who led the Oxford vaccine team, said it was clear that the delta variant could infect people who had been vaccinated, which made herd immunity impossible to reach even with high vaccine uptake.
Sir Andrew said:
"We don't have anything that will stop transmission, so I think we are in a situation whe reherd immunity is not a possibility and I suspect the virus will throw up a new variant that is even better at infecting vaccinated individuals."
Iata si de ce nimeni cu copii sanatosi nu isi va vaccina copilul.
Dr Ruchi Sinha, consultant paediatrician at Imperial College Healthcare NHS Trust, told MPs and peers that choosing not to vaccinate children would be unlikely to cause problems in the health service.
"What matters is the burden of patient hospitalisation and critical care and actually there hasn't been as much with this delta variant," she said. "They tend to be the children who have got their comorbidities, obesity, or severe neurological problems and those children are already considered for vaccination. Covid on its own in paediatrics is not the problem."
3.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 01:38)
Imbecilule, tu te-ai uitat la podcastul OMS de cretin puber ca tine? Este publicat pe 13 aug 2021, deci doctorul de la OMS vorbea despre informatii vechi, bazate pe varianta Alpha.
Este evident ca nu pricepi nimic din ceea ce citesti iar asta omoara oameni. Oligofrenule. Inceteaza sa mai aduci argumente cu studii din primavara lui 2021. Lucrurile sunt altfel acum, analfabetule functional.
3.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 02:12)
>>>>Exemplu. Să zicem că din rândul persoanelor vulnerabile vaccinate 90% sunt protejați, iar 10% capătă boala. Să zicem că din cei 10%, 1% dezvoltă forme grave, iar din aceștia 10% mor. Asta înseamnă că vaccinul nu protejează împotriva formelor grave? Sărmănucul de tine vei aduna toate aceste numere, vei constata că suma nu dă 100% și vei concluziona că raționamentul nu-i „științific”.
Frateee... habar nu ai ce inseamna protectie. Esti analfabet. Nu ma mira ca PNL/USR au astfel de prosti platiti de mine in slujbe la stat.... Sa va ia dracul de prosti si analfabeti.
Cand se spune ca vaccinul are o protectie de 50%, este numit asa Riscul Relativ fata de un grup de control (nevaccinat). Adica daca din grupul de control se infecteaza doar 5%, iar din grupul de vaccin se infecteaza doar 2.5%, atunci protectia oferita de vaccin este de 50% (adica 1- 2.5/5). Nu inseamna ca doar 50% vor fi protejati. Nu asta masoara eficienta vaccinului. Exemplul tau ca o masa de 90% din tot grupul de vulnerabili este protejat de 90% eficienta a vaccinului este dezinformare CRASA, este analfabetism. Daca asa gandesc si prostii din CNSU, atunci nu este deloc de mirare unde am ajuns.
Pentru a calcula cu adevarat protectia la infectie, participantii la studiu trebuie sa fie testati saptamanal. Nu asa cum face un studiu recent din UK care se uita pe statisticile celor vaccinati care au apelat la medic pentru test. Pentru ca nimeni nu suna la medic, odata vaccinat, sa raporteze ca ii curge nasul si poate il doare putin in gat de la inghetata mancata in timpul meciurilor. Va suna doar daca se simte relativ mai rau decat normal. De aceea nu vei gasi studii reale de evaluare a eficientei la infectare. Au fost doua trei studii reale, adevarate. Unul este studiul clinic al Oxford pentru validarea vaccinului, altul a fost publicat de CDC (dar a fost limitat la primele trei luni din 2021), si altul facut de Mayo Clinic care a testat periodic participantii. Primul si al treilea au aratat natura reala a dezastrului... eficacitate intre 2% si ... ceva sub 50%.
Dar o alta metoda de evaluare este calculul ratei de infectare individuala, rata de atac.
Pe baza datelor de la INSP, imunizarea la infectie s-a dus, nu mai exista in Romania. Si nu este un studiu stiintific ci o evidenta statistica.
Rata infectiilor:
6-12 sep: 63 cazuri la 100 000 vaccinati si 83 cazuri la 100 000 nevaccinati
13-19 sep: 125 cazuri la vaccinati si 155 cazuri la nevaccinati
20-26 sep: 215 cazuri la vaccinati si 248 cazuri la nevaccinati
27-3 oct: 348 cazuri la vaccinati si 389 cazuri la nevaccinati
4-10 oct: 448 cazuri la vaccinati si 490 cazuri la nevaccinati
3.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.7)
(mesaj trimis de Alex în data de 17.10.2021, 02:31)
Vad diferenta, idiotul sistemului invata din podcasturi OMS invechite. Asta este nivelul lui, habar nu are de nimic.
3.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 04:09)
Multumesc pentru clarificari.
Nu stiam situatia din Lituania, dar pare deja sa fie un 'pattern' - Lituania, Israel, Singapore - numar mare de cazuri zilnice noi in ciuda procentului mare de vaccinati.
3.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 10:10)
Situatia este grava si in Anglia, ce se intampla acolo incepand cu data de 19 iulie 2021, pasul 4 al relaxarilor, cand s-a dechis aproape complet societatea, .... credeti-ma este macel. Numarul deceselor din alte cauze decat Covid dar in EXCES fata de pandemie este cutremurator: inima, probleme circulatorii.
In sap 10 sep 2021:
607 other circ diseases (covid 246)
320 ischemic heart
142 cerebrovascular disease
268 heart failure
470 acute respiratory infection (covid 501)
242 UTI (covid 107)
300 Diabetes (covid 152)
2350 decese IN EXCES (adica in plus fata de anii precedenti), intr-o singura saptamana, si care nu se regasesc in perioada 9 martie (inceputul celei de-a doua doze in UK) - 9 sep. Este cu adevarat macel si imi este foarte mila de sarmanii oameni care au crezut propaganda "vaccinul va protejeaza, iesiti si va infectati ca sa va mariti imunitatea" pe care o auzit prin Australia acum. Am toate datele statistice cand afirm ca vaccinurile au o eficacitate pentru forma acuta a bolii Covid mai slaba decat este promovata (nu este deloc 90%), si in plus fata de asta, nu previn infectarea ceea ce duce la agravarea si accelerarea sfarsitului dintr-o cauza pre-existenta.
In perioada 16 oct 2020, timp de 21 de saptamani, UK a fost devastata de un val provocat de exuberanta vaccinarii si a neintelegerii procesului de formare a imunitatii (asa temporare cum este ea). L-a stins reintrand in lockdown. In aceasta perioada au murit din cauza de "alte probleme circulatorii" in plus 21367 persoane (repet, in exces fata de anii pre-pandemici). 24767 dintre decese aveau si Covid.
Lucrurile s-a stabilizat remarcabil cateva luni dupa doza a doua, timp de 4 luni (faimoasele patru luni de care ar trebui sa stim deja). De pe 9 iulie ele incep sa creasca din nou. De pe 9 iulie pana pe 1 oct (ultima data disponibila), timp de 13 saptamani, decesele in exces doar din aceasta cauza au fost 9899 din care 5011 au avut si Covid asociat ca diagnostic.
Se observa un lucru, ca relatia dintre 24767 si 5011 pare a fi de 80% Desi perioada de timp nu este similara ca lungime (21 fata de 13 saptamani). Ne putem astepta ca eficienta vaccinului sa scada de fapt catre 70-75% in a preveni un deces din motive circulatorii care sa fie si insotit de o boala acuta de Covid (adica o boala aflata in fereastra de 14 zile de la debutul infectiei pana la test negativ PCR). Dar Covid nu are doar forma acuta. Acea simpla raceala, eu tot spun tuturor ca va genera afectiuni interne care progreseaza pe ascuns.
Atunci cand raportam 21367 la 9899, raportul dintre ele se duce catre 50% si cu directie clara in scadere, daca mai asteptam inca 8 saptamani pentru a egala cele doua perioade. Predictia pare a fi de 12000 de astfel de decese in exces pe perioada extinsa pana la 21 saptamani. Asta duce la eficienta reala a vaccinului in jurul a 40-45% in a preveni sechelele Covid si decesele cauzate de acestea atunci cand agraveaza o afectiune pre-existenta.
Sunt asa de multe date valoroase disponibile. Si, din pacate pentru umanitate, vaccinurile Covid par sa urmeze aceeasi traiectorie ca si Tamiflu, pentru care s-a descoperit la mai multi ani dupa pandemie ca eficienta lui reala nu a fost asa de mare si ca provoca efecte adverse grave.
"The Tamiflu fiasco and lessons learnt
Yogendra Kumar Gupta, Meenakshi Meenu, and Prafull Mohan"
3.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 11:35)
Am citit toate comentariile. Este clar ca propagandistii inteparii (sosoci arhati) nu prea inteleg pe ce lume sunt. Si cretini si intepati, cam nasol.
3.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:21)
Debilul cu citate își lasă singur mesaje anonime de apreciere pentru a crea iluzia că ar fi credibil. Nu este. Este un criminal analfabet funcțional ce vrea să creeze confuzie și omoare oameni.
Nu i-a plăcut faptul că OMS recomanda vaccinarea. Drept urmare a băgat la derută faptul că articolul era din timpul verii.
Dar ce va zice la faptul CDC (alții pe care îi citează) recomanda chiar acum 7 zile vaccinarea TUTUROR oamenilor de peste 12 ani?
Key Things to Know About COVID-19 Vaccines: "Everyone aged 12 years and older is recommended to get vaccinated."
3.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:27)
ce intelegi tu prin sosoci , inapoiat mintal ce esti ? cretinule , stoarce-ti cosurile puber batran !
3.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:34)
Nu am absolut nicio legatura cu acest jurnal central online care astazi a publicat o traducere de pe Wall Street Journal (nu am citit-o, probabil este in partea de paywall, platita).
"„Este foarte puțin probabil ca vaccinurile să ducă la o imunitate de turmă de lungă durată pentru multe infecții respiratorii”, a declarat Dr. Antia. „Imunitatea de turmă durează doar pentru o perioadă modestă de timp. Depinde de cât de repede se schimbă virusul. Depinde de cât de repede scade imunitatea”.
O parte a problemei este faptul că coronavirusurile se replică atât în tractul respirator superior, cât și în cel inferior.
„Avem o circulație bună în plămâni și în corp, dar nu și pe suprafețele nărilor”, a spus doctorul Slifka. „Putem bloca o boală severă deoarece există anticorpi în tractul respirator inferior”.
Dar riscul de infecții de nivel scăzut în tractul respirator superior poate persista.
În continuare, vaccinurile Covid-19 vor fi actualizate pentru a combate variantele virusului și, potrivit cercetătorilor de la Imperial College London, următoarea generație de vaccinuri s-ar putea concentra, de asemenea, pe creșterea imunității la nivelul suprafețelor umede ale nasului și plămânilor."
Concluzii? Jurnalul si oamenii de stiinta spun ce am zis si eu. Efectul de turma are o perioada modesta. Adica cat? Eu tot spun 4-5 luni, in Romania, in UK, in Lituania, etc.
Oamenii de stiinta recunosc EXPLICIT ca suprafetele narilor sunt rezervoarele de virus in organism. Nu ca este mare stiinta, treaba asta se stie de foarte multi ani si a si fost teoretizata in ultimii 5-10 ani. Deci, clatiti-va mucoasele. Regasiti mai sus si medici romani (de infectioase si ORL care va spun sa va clatiti mucoasele).
PS. Nu am dat numele jurnalului din Romania ca sa nu incalc regulamentul. Dar cine vrea toata traducerea o poate gasi.
PPS. Daca vrei sa stiti si o posibila explicatie pentru aparenta eficacitate a vaccinurilor de a evita ATI lucru care nu se vede insa in acelasi nivel de imbunatatire a sansei de supravietuire pentru cei cu afectiuni? Pentru ca vaccinul nu doar ca produce anticorpi (al carui nivel este direct masurabil si scaderea poate fi evidentiata), dar are si un efect modulator asupra productiei de citokine. Adica, previne acea furtuna de citokine care este un soi de fenomen de autodistrugere evolutiv pe care organismul il are atunci cand se autodistruge pentru ca este pacalit ca ar fi pierdut lupta cu virusul si astfel distruge toate celulele pentru a evita raspandirea in continuare a virusului printre alte organisme vii. Este destul de posibil ca furtuna de citokine sa fie in continuare evitata pe o perioada mai lunga de timp pentru vaccinati, dar asta nu inseamna decat ca ei se refac mai repede dupa o infectare pe care au resimtit-o ca pe o raceala sau gripa mai rea..... Doar ca sa constate cateva saptamani sau luni mai tarziu ca mor din sechele.
Preventia individuala este ceva ce ai sub control. Igiena, masca, distantare si clatirea mucoaselor.
3.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 12:48)
Oligofrenule, podcastul din transcrierea caruia ai citat tu a fost publicat de OMS pe 13 aug 2021. Ca unul care stie cat dureaza publicarea unui material video intr-o organizatie complexa, pot sa spun cu certitudine ca acel material a trecut cel putin o luna de zile prin procesul intern de revizuire si aprobare. Deci informatiile discutate in acel podcast de catre doctorul respectiv prezinta cunostintele disponibile in luna mai sau iunie 2021. Asta ca sa intelegi si tu.
Iar discutia despre CDC este mult mai nuantata.
"CDC recommends everyone 12 years and older should get a COVID-19 vaccination to help protect against COVID-19. Widespread vaccination is a critical tool to help stop the pandemic."
Acest sfat este dat pe 11 aug 2021. La acea vreme se credea ca vaccinarea extinsa poate opri pandemia. Fals. Gata cu aceasta tampenie. Doar un oligofren mai canta acest refren. Uitati-va pe grafice, oligofrenilor de stat. Suntem in oct, avem date suplimentare. De aceea OMS nu s-a grabit sa recomande copiilor sa se vaccineze. DOAR CELOR BOLNAVI.
"Children and adolescents tend to have milder disease compared to adults, so unless they are part of a group at higher risk of severe COVID-19, it is less urgent to vaccinate them than older people, those with chronic health conditions and health workers.
More evidence is needed on the use of the different COVID-19 vaccines in children to be able to make general recommendations on vaccinating children against COVID-19.
WHO's Strategic Advisory Group of Experts (SAGE) has concluded that the Pfizer/BionTech vaccine is suitable for use by people aged 12 years and above. Children aged between 12 and 15 who are at high risk may be offered this vaccine alongside other priority groups for vaccination. Vaccine trials for children are ongoing and WHO will up date its recommendations when the evidence or epidemiological situation warrants a change in policy."
Si ce sa vezi... date incep sa apara. Iar autoritatile spun ca "este foarte clara conexiunea dintre efecte adverse grave si vaccin mai ales in cazul Moderna"
"STOCKHOLM, Oct 6 (Reuters) - Sweden and Denmark said on Wednesday they are pausing the use of Moderna's (MRNA.O) COVID-19 vaccine for younger age groups after reports of possible rare cardiovascular side effects.
The Swedish health agency said it would pause using the shot for people born in 1991 and later as data pointed to an increase of myocarditis and pericarditis among youths and young adults that had been vaccinated. Those conditions involve an inflammation of the heart or its lining.
"The connection is especially clear when it comes to Moderna's vaccine Spikevax, especially after the second dose," the health agency said, adding the risk of being affected was very small."
3.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:00)
Si daca vorbim de copii, eu zis sa ne uitam la UNICEF Europa care pe 30 sep 2021 are urmatorul set de recomandari din care extrag ca NU ESTE RECOMANDAT copiilor sanatosi:
"9. Do children need to have a COVID-19 vaccine?
COVID-19 vaccines are not yet available for children below 12 years old. As most children don’t get seriously ill fr om COVID-19, at this stage vaccination is not recommended for children. However, children and adolescents older than 12 with health problems, such as diabetes, lung or heart disease or other chronical diseases that might put them at high risk, may be offered COVID-19 vaccine alongside with other priority groups, to give them extra protection against the virus."
Dar da Guvernul Romaniei tot ruleaza propaganda aia de videoclip de la TV cu un copil intr-o bula de plastic si Guvernul + Unicef Romania (alti analfabeti care nu stiu de capul lor) spun "vaccineaza-ti copilul anti-covid".
Din pacate pentru prostii din guvernul Romaniei si alte ONG-uri. UNICEF cel real NU RECOMANDA vaccinarea copiilor sanatosi ci doar a celor bolnavi.
3.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:03)
Debilul cu citate umple pagina cu texte. Este și asta o strategie de derutare. Atenție! O face intenționat și cu scop!
Key Things to Know About COVID-19 Vaccines: "Everyone aged 12 years and older is recommended to get vaccinated."
Recomandarea dată de CDC este de de acum 10 zile și nu din vară după cum vă minte Mucosul. "up dated Oct. 7, 2021".
CDC, OMS, AES. Toate aceste agenții de sănătate recomandă vaccinarea și nu spălarea mucilor cum încearcă Debilul să vă mintă.
3.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.18)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:23)
Fals oligofrenul de la 3.16 nu vrea sa stiti asta:
CDC 11 aug 2021: recomandam vaccinarea tuturor copiilor de peste 12 ani (nu ca le-ar fi utila dar cica oprim pandemia:
OMS: NU recomandam vaccinarea tuturor copiilor, nu exista suficient de multe date, dar recomandam vaccinarea doar a celor bolnavi.
UNICEF 30 sep 2021: NU RECOMANDAM VACCINAREA COPIILOR, doar a celor bolnavi.
Tarile scandinave au oprit deja vaccinul Moderna pentru copiii nascuti dupa 1991
Ieri Franta a interzis rapelul cu Moderna pentru tinerii sub 30 de ani.
Atentie de unde va luati informatiile. NU DE LA GUVERNUL ROMAN. Sunteti mintiti sistematic.
3.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:37)
CDC 17 aug 2021: "COVID-19 Vaccines for Children and Teens"
In acest timp, tarile care nu politizeaza vaccinarea (iar SUA nu este una, acolo deciziile sunt politizate si chiar criminale) au inceput sa revizuiasca recomandarea.
3.21. Pt Debilul avorton! (răspuns la opinia nr. 3.18)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:47)
Tu , in schimb, esti debilul avortat de ma-ta fara citate, caci vaca care te-a avortat era analfabeta!
3.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:49)
Corectie: Oligofrenul de la 3.18, cel care este platit de stat chipurile sa lupte cu "fake news", sa amuteasca microfoanele celor care nu stau in linia propagandei, .... O SA AI DE FURCA mai oligofrenule de la 3.18 cu dezinformarea pe care o practici.
Igiena, masca, distantare, spalarea mucoaselor sunt sigure si eficiente la orice varsta si ajuta la prevenirea infectarii precum si la scaderea gravitatii simptomelor. Vaccinarea nu va protejeaza prea mult de infectie si eventuala infectare va agrava afectiunile pe care le aveti. Vaccinarea este inutila pentru 90-95% dintre oameni. Ar putea fi utila la cei cu afectiuni dar din pacate situatia din viata reala nu arata o eficacitate prea mare. Este undeva pe la 40% preventie deces din Covid si mai mult, sechele post infectie, fara a include statistica publica oficiala a celor cazuri de spitalizare imediat dupa vaccinare, de o persoana la 2000 de vaccinati cu doua doze (Swissmedic, autoritatea elvetiana de siguranta a medicamenelor).
3.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 16:32)
pai e normal ce se intampla acolo.... statele/orasele cu cat sunt mai vaccinate anticovid , cu atat au varfuri mai inalte de cazuri covid si decese covid .... e un cerc vicios (pentru consumator) si virtuos pentru producator :))) bani garla pentru Big Pharma! ...si deci mai multa mita pentru guverne :)))
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.10.2021, 22:20)
BUCURAȚI-VĂ DRAGI ROMANI DE CHINURILE ÎN CARE SE TAVA LEȘ ACESTE SLUGI ALE LUI ANTICRIST. NU VEDEȚI CE DISPERAȚI SUNT. AU PRIMIT ULTIMATUM.. HA, HA, HA, GHINION. AU VĂZUT CA NU TINE VRĂJEALĂ CU TOMBOLE, LOTERII, BONURI DE MASA. ACUM ÎNCEARCĂ SA MĂREASCĂ DIN PIX NUMĂRUL DE ÎNFECTARI SA U NUMĂRUL DE VACCINAȚI. CIT ESTE, CITE VA ZILE CIND FETITA DE LA COTROCENI A IEȘIT PUBLIC DE DISPERARE ȘI A RECUNOSCUT CA VACCINAREA A EȘUAT. SLUGILE LUI ANTICRIST CARE SUNTEȚI, TRĂDĂTORILOR DE TARA, CRIMINALILOR ÎN SERIE, SATANIȘTILOR, MUIST IILOR, POPONARI LOR, L. G. B.T.ISTILOR CHIAR NU ÎNȚELEGEȚI CA LUMEA NU VREA OTRAVURILE LUI ANTICRIST . PINA SA FIE MASCARADA JALNICA DE ASA ZISE ALEGERI DE PREȘEDINTE DE PARTID A P. N. LEPRELOR SATANISTE MUISTE, L. G. B.T.ISTE ADICĂ 27 SEPTEMBRIE NU AU MAI FOST ATI TEA ÎNFECTARI ȘI VACCINAȚI ȘI ACUM CA PRINTR O MAGIE CITE 50,60,70,DE MII DE VACCINAȚI PE ZI. CIT POATE SA FIE DISPERAREA DE MARE PE CAPUL ACESTOR SATANIȘTI, MUISTI, L. G. B.T.ISTI,TRADATORI DE TARA, CRIMINALII ÎN SERIE. DE CE NU A AJUTAT PRIMUL VACCIN. DE CE NU A AJUTAT AL DOILEA VACCIN. DE CE NU AJUTA AL TRECEREA. ȘI MAI SUNT ÎNCĂ 4..DRAGI ROMANI DE ASTA E MARE DISPERAREA PE CAPUL LOR, AU PRIMIT ULTIMATUM CA ÎN 3 ANI DE ZILE ȘI JUMĂTATE SA FACĂ TOATE 7 OTRAVURI ALE LUI ANTICRIST. HA, HA, HA, GHINION. BRAVO VOUĂ ROMANILOR CA NU VA VACCINAȚI. FOCUL IADULUI ESTE LA EI.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 15:13)
Vai de curul tău, mintea ta e oricum praf iremediabil. Tu ar trebui să fii deportat în Afganistan, cum dracu te-ai nascut in Europa?
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 16:34)
lasa-l in pace, e preferatul meu
Go,go,go STATY! :))
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 16:37)
STATY, sunt de acord cu viziunea ta... dupa vizita lui Iohannis in Elvetia (probabil contact cu reprezentantul WEF) , urmata de vizita lui Iohannis in New York (conferinta ONU) ... la intoarcerea presedintelui s-au declansat cazurile din pix cu zeci de mii/zi si circul de groaza la tv cu morti si spitalizati si tentativele de introducere pe scara larga ale certificatului verde si ale vaccinarii obligatorii....
am observat si eu asta.
este evident ca varfurile decizionale din Romania (prim-ministru, presedinte, etc) raspund la comenzi externe contrare intereselor Romaniei si romanilor!
am observat cauzalitatile si iti dau dreptate.
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 17:23)
Colegi de salon.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:04)
Minciuni si dezinformare... Oamenii nu se vaccineaza si bine fac...
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 00:52)
Eu vad minciuni la tine. Oamenii nu se mai vaccineaza cu a treia doza. Asta trebuie sa ne dea tuturor de gandit.
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 11:38)
Nu tine cu gandirea la tine. Mai bine tai lemne.
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 16:42)
de acord cu tine.
eu am vorbit si cu vaccinati cu prima sau cu a doua doza si au zis ca nu mai fac la cat de rau le-a fost dupa.
o prietena a sotiei mele (lucreaza la IBM Romania) are ambele doze dar a zis ca nu mai (citez) "baga gunoiul ala in ea" (Pfizer anticovid).
Mi-a povestit da in primele 3-4 saptamani dupa vaccin (dupa fiecare) a avut o experienta in care a trecut efectiv din boala in boala: infectii in gat, infectii digestive, infectii vaginale, viroze, ciuperci ale pielii, cazuri agresive de candida , etc... Si ea era genul de om de otel , sanatos tun, de care NU se lipea nici o boala niciodata!
Exista un efect puternic perturbator al vaccinurilor anti-covid la nivelul sistemului imunitar!
6. fără titlu
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 01:43)
Romania, nu va vaccinati !
Dupa ce bagati mizeriile alea in voi nu o sa le mai puteti scoate ! Si nici timpul nu il puteti da inapoi !
NU VA VACCINATI ANTI-COVID! Riscurile sunt IMENSE fata de beneficii minore si extrem de incerte!
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 11:56)
Eu sunt vaccinat si n-am nimic, nu mai fi imbecil!
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:02)
1 din 2000 de persoane a fost internata ca urmare imediata a vaccinurilor.
Tu esti ca o Sosoaca. Tu esti imbecilul.
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 13:52)
Pun pariu ca ai ramas infertil si ca peste vreo 2-3 ani o sa ai o serie cancere si boli autoimune! Ma rog, asta daca te intereseaza fertilitatea, in caz ca nu esti gaozar!
Adevarul e ca, in cazul tau nici n-ar fi vreo mare paguba!
6.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 15:18)
Culmea, nu știu dacă mai sunt fertil la 70 de ani, dar după cand am făcut vaccinul am un chef sa alerg dupa moldovence, habar n-ai!!!
P.S. Nu as pune pariu in locul tau.
6.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 15:21)
Mai baiatule, ia-te de mana cu sosocul de la 6.3 si dovediti-va unul altuia fertilitatea. Că sunteți îngrozitor de imbecili amândoi si nu știu cum va mai rabdă pământul.
6.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 16:34)
Mai oligofrenule, nu vrei sa citesti asta direct de la autoritatile medicale #1 in Elvetia? Medicamente din Elvetia vrei, spitale ca in Elvetia vrei, dar date oficiale nu vrei?
"Up to 21 September 2021, Swissmedic evaluated 7,571 reports on suspected adverse drug reactions (ADR) to COVID-19 vaccinations in Switzerland. At 4,970 (65.6 %), most of the reports were classified as not serious, while 2,601 (34.4 %) reports were classified as serious."
Jumatate dintre cele serioase au insemnat spitalizari.
6.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 17.10.2021, 16:49)
mai omule, eu ma bucur pentru tine ca esti ok si iti doresc multa sanatate inainte!
retine, totusi, ca acest ser anticovid este experimental si va ramane experimental pana in 2025 (5 ani de la lansarea sa, conform protocoalelor sanitare asociate vaccinurilor).
E experimental, intelegi? Adica il verifica pe toti oamenii, la scara globala, nu doar pe un grup tinta de cateva zeci/sute de mii. Ei verifica la nivel de specie acest ser experimental anti-covid.
De ce sa faci teste pe tine si sa nu-i lasi pe altii mai curajosi la inaintare? E bine asa?
Cu sistemul sanitar din Romania (care merge intr-o carja) ?
Daca patesti ceva , ce faci dupa aia? Nu ai vrea sa dai timpul inapoi si sa nu faci vaccinul?
Covid are mortalitate totala (include cazurile cu comorbiditati) de 1, 7% atat!
Adica 983 oameni din 1000 nu vor muri cand se intalnesc cu virusul! 17 din 1000 mor.
Decizia e a ta.
Eu nu o sa ma vaccinez. Riscurile sunt imense pentru mine.
p.s. Precizez ca nu sunt anti-vaccin pur sange. Eu sunt vaccinat cu tot ce se face in copilarie si adolescenta. Tot!
Dar vaccinuri anti-gripale nu fac (prefer intalnirea cu virusul) si ...acum nici anti-covid nu fac (riscuri mult prea mari pentru gustul meu).
Deci: sanatate iti doresc si numai bine!
6.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 16:51)
Sfat pentru dl senior vaccinat.
- Verificati-va titrul de anticorpi.Sunt medici care spun ca pacientii lor nu mai au anticorpi, mai ales cei varstnici.
- Vedeti ca autoritatile medicale din SUA, din EMA, din Romania va recomanda a treia doza. Daca sunteti vaccinist convins (adica tipul de persoana care crede in lozinca "Vaccinul Singura solutie") atunci TREBUIE sa va faceti a treia doza. Chiar daca sunt sanse nu foarte, foarte mici sa aveti probleme dupa ea.
- Faceti-va un EKG, teste de coagulare a sangelui. Nu sunt chiar ieftine, dar viata dv este doar a dv. Cine zice ca o vaccinare ca asta este gratuita si ieftina se inseala amarnic (sau plateste cu sanatatea).
- Daca treceti cu bine prin toate acestea, masurati-va la fiecare 2 luni nivelul de anticorpi. Nu stie nimeni acum care ar fi nivelul protector corespunzator si probabil ca depinde de corp si de afectiunile existente. Daca v-ati facut boosterul, nimeni nu stie inca pe ce durata va fi el stabil. In Israel s-a declarat deja ca va mai fi a patra doza.
6.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 17:17)
Iata un exemplu de ins care a crezut drept baliverne efectele adverse.
Gheorghe Hădărean a activat o perioadă și ca viceprimar al comunei.
O veste neașteptată a cutremurat scena politică din Vințu de Jos, consilierul local PNL Gheorghe Hădărean s-a stins din viață fulgerător.
Acesta a murit în urma unui infarct miocardic în seara zilei de luni, 4 octombrie.
Noi restricții vor fi impuse în municipiul Alba Iulia. CARANTINĂ de weekend și masca OBLIGATORIE
Gheorghe Hădărean a activat o perioadă și ca viceprimar al comunei.
Surse din cadrul familiei spun că acesta şi-a făcut a treia doză de vaccin anti-Covid în urmă cu o săptămână.
Dumnezeu să-l odihnească în pace!
6.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 17:25)
Debilul cu citate e în formă azi. I-a băgat Putin salariul.
6.11. Cretinul cu acte 6.5 (răspuns la opinia nr. 6.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 18:15)
Covidiotule, imbecila e doar familia ta, unde muia este ereditara!
6.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.10.2021, 18:17)
Tu , in schimb, esti debilul avortat de ma-ta, fara citate, caci vaca care te-a avortat era analfabeta!
6.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.10.2021, 01:38)
Foarte definitorie replica asta. Vine de la SRI, de la un angajat al institutiilor de forta gata sa combata dezinformarile si razboiul hibrid? Bai, as putea sa aplic si eu pentru un job la SRI-ul ala, dar pe cateii ca tine i-as cam da afara, ca eu as intra direct pe post de comandant. Esti neprofesionist, mai javra oligofrena. Aloo... Helvig, da-l pe prostul ala afara.