Coca-Cola România lansează pe piaţa românească o nouă băutură, Fanta Vişine, sloganul fiind "Dulcele acrishor gust al distracţiei". Fanta Vişine respectă întocmai esenţa comunicării Fanta: aroma fructelor proaspete, culori strălucitoare şi senzaţia revigorantă a milioanelor de bule care prind viaţă la deschiderea fiecărei sticle.
Prin lansarea Fanta Vişine, compania Coca-Cola doreşte să completeze gama de arome Fanta disponibilă în România, care include Fanta Portocale, Fanta de Lămîie, Fanta Madness (aromă de struguri), Fanta Fructe de Pădure şi Fanta Shokata (aromă de soc şi lămîie).
Campania de lansare pentru Fanta Vişine cuprinde un spot TV, materiale la punctele de vînzare, sampling şi afişe şi va fi comercializată în ambalaje de 0,250 ml RGB, 0,5 l PET, 2 l PET.