Începând din 1928 Compania Coca-Cola a fost în mod constant asociată cu Jocurile Olimpice, fiind cel mai longeviv suporter corporate al Olimpiadei. Parteneriatul istoric dintre Coca-Cola şi Comitetul Internaţional Olimpic este încheiat la acest moment până în 2020. În calitate de partener oficial al Comitetului Internaţional Olimpic, Coca-Cola este sponsor şi al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008.
Jocurile Olimpice de la Beijing 2008
Coca-Cola este Partenerul Oficial Internaţional al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului Internaţional Olimpic şi Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008.
Înaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Coca-Cola împărtăşeşte lumii întregi sentimentul de fericire ce îşi are originea în numele său chinezesc: caracterele chinezeşti a căror pronunţare redă numele brandului Coca-Cola pot fi traduse prin expresia: "Fericire Delicioasă".
Cea mai recentă campanie integrată de marketing pentru Jocurile Olimpice: "Live Olympic on the Coke Side of Life" include de asemenea şi ambalaje din colecţia "Fericire Delicioasă" ce vor fi introduse în peste 150 de ţări. Campania este concentrată în jurul spiritului pozitiv al Olimpiadei comunicat în mod constant consumatorului de Coca-Cola.
Etichetele oficiale ale can-urilor de colecţie distribuite cu ocazia Jocurilor Olimpice 2008 includ caracterele chinezeşti folosite pentru a transpune fonetic Coca-Cola: "ke-kou-ke-le". Caracterele combinate formează logo-ul Coca-Cola folosit în China şi poate fi tradus prin expresia: "Fericire Delicioasă"
Cu peste 150 de ţări participante, programul ce are in componenţă ambalajele de colecţie "Fericire Delicioasă" reprezintă o acţiune fără precedent în istoria Coca-Cola: este prima serie de colecţie atât de extinsă ca amploare şi distribuţie produsă de Compania Coca-Cola. Ambalajele de colecţie vor fi disponibile în România începând cu luna august.