Site-ul enel.ro şi aplicaţia MyEnel vor deveni indisponibile începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site şi la noua aplicaţie mobilă, conform unui comunicat al PPC.
Potrivit sursei citate, începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecţionaţi către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienţii vor putea accesa noua aplicaţie web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android şi iOS vor putea descărca noua aplicaţie myPPC în zilele următoare.
În plus, de la aceeaşi dată, noile adrese de e-mail pentru clienţi vor fi contact-energiemuntenia@ppcgroup.com, pentru clienţii PPC Energie Muntenia, respectiv contact-energie@ppcgroup.com, pentru clienţii PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relaţii cu clienţii rămâne neschimbat.
Le fel ca până acum, plăţile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare.