Publicis România dezvoltă în această perioadă cea mai nouă platformă de comunicare "Trăieşte primăvara cu ultimele noutăţi în tehnologie". Această platformă a campaniei a fost creată iniţial pentru Germanos, filiala din România, fiind preluată ulterior la nivel regional de către toate cele 3 ţări europene în care reţeaua de magazine Germanos activează, şi anume: Macedonia, Bulgaria şi Polonia. Este pentru a treia oară cînd Publicis România exportă un concept Germanos la nivel regional. Suporturile de comunicare care susţin întreaga campanie cuprind un spot tv şi comunicare "in store". Fiind vorba de unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţa românească ai telefoniei mobile, campania se adresează în special tinerilor din toate oraşele ţării în care Germanos deţine magazine şi care sînt pasionaţi de noutăţi în materie de comunicaţii mobile. La toate punctele de vînzare, creaţia Publicis România se remarcă prin simplitate şi tonul direct al comunicării.
Conceptul creativ Publicis România pentru "Germanos" a ajuns şi în Macedonia, Bulgaria şi Polonia
A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 21 aprilie 2005