Distribuitorul IT Asbis România, din grupul Asbis Enterprises, are ca obiectiv pentru acest an o creştere cu 22-25% a afacerilor, de la 30 de milioane dolari în 2010, evoluţie datorată lansării de noi produse, a declarat într-o conferinţă de presă directorul de vânzări al companiei, Monica Aluaş. "Pentru 2011 avem bugetată o creştere cu 22-25% atât a a afacerilor, cât şi a profitului. În primul trimestru al anului rezultatele au fost cele propuse", a spus Aluaş.
Asbis România a lansat ieri gama de tablete Prestigio MultiPad, formată din trei serii, cu diagonala de la 8,4 inci la 10 inci şi preţuri cuprinse între 700 lei şi 1.200 lei, în funcţie de caracteristicile tehnice. "Avem ca obiectiv o cotă de piaţă de 17% în 2011 pe segmentul tabletelor, care estimăm că va atinge 50.000 de unităţi", a adăugat directorul de vânzări al Asbis România, potrivit Mediafax.
Ea a arătat că PC-urile portabile şi componentele pentru PC-uri au cea mai mare pondere în vânzările companiei, fiind urmate de produsele marca Prestigio, cu 15%. Asbis România, subsidiara locală a grupului cu acelaşi nume, înregistrat în Cipru, este specializată în distribuţia componentelor şi perifericelor pentru computere, produselor electronice de larg consum şi de software şi are 45 de angajaţi.