COSMETIC PLANT a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei şi anticipează o creştere cu 15% pentru 2021, menţinând, astfel, trendul ascendent înregistrat în ultimii ani, potrivit unui comunicat al companiei.
Potrivit companiei clujene, creşterea afacerilor va fi sprijinită de noi investiţii în tehnologie, precum şi prin lansările de produse noi care vor completa gamele deja existente, fusion şi essential.
Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără şi succesul produselor din gama fusion, care, la un an de la lansare, au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului. Totodată, creşterea a fost impulsionată şi de extinderea distribuţiei în lanţurile de magazine Kaufland.
Potrivit companiei, gamele clasice de produse, ce se regăsesc în gama essential - cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 şi ceai verde - rămân în continuare în preferinţele consumatorilor din 2020, dar aceştia s-au arătat interesaţi şi de produsele din gama Vitamina C TETRA - fiolele cu vitamina C şi seturile de îngrijire SKIN BOOST, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ şi 50, dar şi de noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.