Cosmetic Plant, premiată la Bruxelles

Alexandru Costea
Comunicate de presă / 11 iunie 2015

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant

Cosmetic Plant a câştigat trei premii obţinute în cadrul World Quality Selections 2015, concurs internaţional de calitate a produsului organizat de către Monde Selection, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.

Astfel, compania este, pentru al treilea an, prezentă pe podiumul de la Bruxelles.

Ca şi în 2014 şi 2013, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obţinut High Quality Trophy (Trofeul Internaţional al Înaltei Calităţi) şi, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câştigat, la fel ca şi în 2014, distincţia Gold Award.

"Orice distincţie primită în cadrul concursului World Quality Selections este un motiv de bucurie şi mândrie. Faptul că anul acesta Monde Selection ne-a onorat şi cu Trofeul Internaţional al Înaltei Calităţi ne confirmă, încă o dată, faptul că produsele noastre sunt apreciate la nivel internaţional", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, secretul Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING se află în combinaţia ingredientelor active de origine vegetală precum uleiul de măsline BIO şi extractul BIO din frunze de măslin cu o tripeptidă de utimă generaţie, care are un efect similar cu cel al botox-ului. Succesul BIOLIV se datorează şi formulei moderne a cremei, aceasta fiind preparată fără parabeni, siliconi şi conservanţi.

"Formula Cremei GreenStem antiaging de zi matifiantă se diferenţiază printr-un extract de celule stem din muguri de argan, ceea ce reprezintă o inovaţie în industria de cosmetice. Acest ingredient este capabil să protejeze şi să vitalizeze cele mai preţioase celule stem ale pielii, în timp ce pudra de orez din conţinut oferă pielii un efect matifiant", arată comunicarea.

"Câştigarea unor premii internaţionale, mai ales cele care vizează calitatea produsului, creşte întotdeauna credibilitatea şi imaginea producătorului, iar acest lucru s-a observat şi în cazul nostru, atât pe plan local, cât şi internaţional", a menţionat Susana Laszlo.

Astfel, cele două creme câştigătoare la Bruxelles au înregistrat succes şi în cadrul târgului internaţional Beauty World Middle East din Dubai, organizat la începutul lunii iunie. Potrivit declaraţiilor reprezentantei companiei, premiile câştigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vânzărilor gamelor câştigătoare - BIOLIV şi GreenStem, ci per total în cifra de afaceri a Cosmetic Plant.

"După ce, în primul trimestru al acestui an, am înregistrat o creştere cu 25% a vânzărilor comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, estimăm că în următoarea perioadă vom raporta, de asemenea, majorări, influenţate cu siguranţă şi de câştigarea noilor premii", a încheiat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România.

Compania este prezentă la nivel naţional în reţelele Auchan, Cora - România Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena şi Remedium, Plafar şi alte magazine naturiste din ţară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în ţări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse împărţite în 13 game sortimentale, grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Fondat în 1961, Monde Selection are misiunea de a testa produse din diverse industrii şi de a le premia după criterii riguroase de calitate şi inovare. Juriul Monde Selection pentru produse cosmetice din cadrul World Quality Selections este format din experţi independenţi specializaţi în cosmetologie, profesori universitari şi chimişti. Testele sunt făcute la institutul Meurice al CERIA (Centrul pentru Educaţie şi Cercetare în Industria Alimentara şi Chimică), Bruxelles.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb