Cosmote a raportat, în primele nouă luni ale anului, un profit operaţional înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizări (EBITDA) de 10,6 milioane euro, comparativ cu o pierdere de 27,4 milioane euro înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat ieri compania.
Potrivit companiei, veniturile aferente celui de-al treilea trimestru al anului 2008 consemnează şi o creştere de trei cifre, urcând cu 108%, comparativ cu al treilea trimestru din 2007.
Directorul financiar al Cosmote România, Costas Apostolou, a declarat: "Cosmote continuă să ofere consumatorilor români servicii de telefonie mobilă relevAnte şi competitive, o strategie răsplătită prin încrederea acordată de peste 5,24 milioane de clienţi rezidenţiali şi corporativi, cât înregistrează baza noastră de utilizatori la finalul lunii septembrie 2008. Mai mult, creşterea cea mai importantă a fost obţinută în segmentul abonamente, care s-a majorat cu 106,3% pe parcursul primelor nouă luni ale anului, comparativ cu 2007".
Potrivit acestuia, Cosmote continuă să înregistreze cea mai mare rată de atragere de noi clienţi de pe piaţă, în primele nouă luni ale anului numărul celor care au intrat în reţeaua Cosmote fiind de 1,63 milioane.
Din momentul lansării pe piaţă, în decembrie 2005, Cosmote a investit peste 600 de milioane de euro şi şi-a construit o echipă formată din peste 1.000 de angajaţi români.