În al treilea trimestru al anului 2012, COSMOTE România a continuat să-şi întărească poziţia pe piaţă şi performanţa financiară pentru toţi indicatorii principali, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
COSMOTE şi-a menţinut creşterea bazei de clienţi business, de 32% comparativ cu aceeaşi perioadă a 2011, ca urmare a priorităţii acordate segmentului de business.
Veniturile totale ale celui de-al treilea trimestru din 2012 au atins valoarea de 118 milioane Euro. EBITDA (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) a crescut la 34,3 milioane Euro, cu 16,3% comparat cu T3 2011 (+ 18% versus T2 2012). Marja EBITDA a atins 29,1% în T3 2012, în creştere cu 4,6 puncte procentuale comparativ cu T3 2011.
La finalul lui septembrie 2012, numărul total de clienţi ai COSMOTE România, inclusiv Zapp, a fost 6,4 milioane din care 24,1% abonaţi.
"Rezultatele celui de-al treilea trimestru au fost în linie cu obiectivele noastre. Am înregistrat o creştere semnificativă pentru majoritatea indicatorilor, în pofida dificultăţilor economice şi de reglementare, competiţiei strânse şi necesitatăţii investiţiilor solide. Această perioadă a fost marcată de momente importante pentru compania noastră, precum: încheierea cu succes a licitaţiei de spectru, lansarea vitezei de 43,2 Mbps, extinderea acoperirii reţelei în metroul bucureştean. Această performanţă este oglindită şi de rezultatele portabilităţii unde, în ultimii patru ani, am rămas operatorul preferat al românilor. Privind spre viitor, vom continua să ne consolidăm poziţia pe piaţă prin investiţii importante şi dezvoltarea de produse şi servicii personalizate, care pornesc de la ceea ce clienţii noştri îşi doresc cu adevărat", a spus Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer, COSMOTE România.