Veniturile "Cosmote România" au fost anul trecut de 43,8 milioane euro, cu mult peste cele 8 milioane de euro obţinute în 2005. Compania a realizat în 2006 EBITDA de -65,7 milioane euro, iar rezultatul net de -91,6 milioane euro.
În opinia lui Nikolaos Tsolas, Chief Executive Officer al Cosmote România, aceste pierderi sunt cauzate de nivelul foarte mare al investiţiilor în marketing şi distribuţie, contabilizate la 160 milioane euro în 2006.
2006 a fost pentru compania telefonică primul an operaţional întreg de la rebranding-ul din 2005. Chief Financial Officer al Cosmote România, Antonis Kerastaris, a declarat că achiziţia firmei de retail Germanos de către grupul elen a început să dea roade. Domnia sa a fost de acord că strategia agresivă de promovare a Cosmote în ţara noastră are costuri mari, dar a declarat că şi în continuare compania va apela tot la strategii agresive. Mai mult, domnul Kerastaris a afirmat că, în ceea ce priveşte numărul de clienţi, până la sfârşitul verii, "Cosmote România" va ajunge din urmă concurenţii, urmând ca până la sfârşitul anului să îi şi întreacă.
Domnia sa a declarat că managementul doreşte să realizeze EBITDA pozitiv în anul 2008, iar începând cu anul 2009 Cosmote România va realiza profit.
În ultimul trimestru al anului trecut, compania a înregistrat o creştere spectaculoasă a numărului de clienţi, înregistrând 555.918 de noi utilizatori, din care 19% utilizatori de servicii cu abonament. Această evoluţie face ca în momentul de faţă numărul total de clienţi al Cosmote România să fie de 1,23 milioane, având o cotă de piaţă de 7%.
La sfârşitul anului 2006 activele companiei valorau 350 milioane euro, iar capitalul social era, conform declaraţiilor conducerii, de 20 milioane euro.
Pentru următorul an, Nikolaos Tsolas a declarat că subsidiara din România a grupului Cosmote doreşte îmbunătăţirea reţelei în zonele în care sunt deja prezenţi, dar şi pătrunderea în zone noi. Domnia sa a declarat că nu le este frică de concurenţa celor doi mari operatori, şi chiar a mărturisit că ţinta Cosmote România este de a lua cât mai mulţi clienţi de la concurenţă. Totodată, domnul Tsolas a afirmat că doresc lansarea de produse combinate cu Romtelecom, dar în limita reglementărilor legii.
Cosmote România este membră a Cosmote Group, prezent în ţări ca Grecia, Albania şi Bulgaria.
În anul 2006 a înregistrat venituri operaţionale de 2,382 miliarde euro, mai mari cu 32.5% faţă de anul precedent, iar veniturile nete s-au cifrat la 360,5 milioane euro. Cosmote Grup a trecut în 2006 pragul de 11 milioane de clienţi la nivel regional.