Liderul industriei de profil care oferă cea mai diversificată platformă de tranzacţionare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale preţioase şi servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, dar şi schimb valutar, CreditAmanet devine MAGNOR, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cel mai dinamic jucător de pe acest segment al pieţei şi lider de reputaţie, compania antreprenorială românească lansează noul brand după ce a parcurs un complex proces de transformare, care a durat peste un an şi jumătate. Investiţia în procesul de rebranding depăşeşte 2,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă costurile realizării unei noi identităţi vizuale, investiţiile în comunicare şi media şi reamenajarea tuturor magazinelor de la nivel naţional conform noului concept.
"De 15 ani suntem trendsetter în industria în care activăm. Prin spiritul vizionar ridicăm la o altă treaptă calitativă valorile care stau la baza filosofiei organizaţionale a companiei: inovaţia, trasparenţa, încrederea şi creativitatea. Avem o echipă performantă şi un model de business rezilient şi innovator şi construim o relaţie bazată pe încredere şi transparenţă cu clienţii. Acestea sunt atuurile care ne-au ajutat să depăşim cu succes perioadele de instabilitate şi să înregistrăm creşteri impresionante de la an la an. Suntem mândri de tot ceea ce am realizat împreună. Acum e momentul să trecem la un nivel superior de dezvoltare. Brandul MAGNOR marchează această nouă etapă", spune Claudiu Diaconu, fondatorul companiei şi Preşedintele Consiliului de Administraţie.
Cosmin Popovici, CEO-ul MAGNOR, consideră că procesul de rebranding "este o transformare complexă, cel mai curajos proiect din industria de amanet şi vânzări de bijuterii din România, fiind o dovadă în plus a transparenţei care ne caracterizează. În mod evident, în urma schimbării numelui se remodelează logo-ul şi identitatea vizuală pentru a reflecta o abordare mai modernă în piaţă. Totodată, noua identitate a companiei cuprinde o transformare a conceptului magazinelor şi lansarea a două website-uri, www.magnorshop.ro destinat vânzărilor şi www.magnor.ro destinat serviciilor. Astfel, optimizăm interacţiunea cu clienţii (atât prin magazinele proprii, cât şi online) cu accent şi mai mare pe calitate, încredere şi o experienţă adaptată celor mai înalte standarde".
Compania care se diferenţiază în industrie printr-un portofoliu foarte diversificat, profesionalism, structura de guvernanţă corporativă şi investiţiile consistente în digitalizare îşi propune pentru 2024 consolidarea reţelei naţionale de magazine prin îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi a calităţii serviciilor oferite. Extinderea pe piaţa de profil şi deschiderea de puncte strategice de lucru pentru a acoperi cerinţele clienţilor în diverse regiuni sunt alte obiective pe care MAGNOR şi le-a propus pentru anul în curs.
Prin păstrarea trendului ascendent şi creşterea cifrei de afaceri, MAGNOR vizează menţinerea poziţiei de lider în industrie. Totodată, urmăreşte implementarea unor strategii inovatoare în cadrul procesului de digitalizare pentru a optimiza experienţa clienţilor şi a rămâne în avangarda tehnologică a industriei. În paralel, îşi propune consolidarea relaţiilor cu cei care achiziţionează produse sau aleg serviciile MAGNOR prin interacţiuni de business personalizate şi adaptate nevoilor în continuă schimbare.
Cât despre investiţiile MAGNOR pentru 2024, prioritate va avea consolidarea şi promovarea noului brand şi accelerarea procesului de digitalizare. "Un alt aspect al investiţiilor din acest an va viza angajamentul nostru ferm faţă de principiile ESG. Ne propunem să consolidăm şi să ne extindem iniţiativele în direcţia sustenabilităţii astfel încât activităţile noastre să aibă un impact pozitiv asupra mediului şi să contribuim activ la proiecte sociale. Acest angajament reflectă viziunea noastră pe termen lung şi responsabilitatea asumată faţă de comunitate şi mediu", mai spune Claudiu Diaconu.
MAGNOR, noul nume al companiei care a stabilit standarde noi în industria de amanet, va păstra cele trei linii de business: vânzări de bijuterii noi din aur şi bunuri pre-owned, micro-creditare de tip amanet şi schimb valutar.