Pentru al patrulea an consecutiv, Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse de carne, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader's Digest în 15 ţări, printre care şi România, potrivit unui comunicat de presă.
Această recunoaştere reflectă şi întăreşte faptul că brandul Cris-Tim se bucură de cea mai bună reputaţie în rândul cumpărătorilor în cadrul categoriei pe care o reprezintă.
Obiectivul studiului Trusted Brand, ajuns în acest an la a douăsprezecea ediţie în Europa şi a şaptea ediţie în România, este identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige, prin calitate, încrederea europenilor. "Faptul că românii au ales 4 ani la rând Cris-Tim drept cel mai de încredere brand de produse de carne ne bucură şi ne responsabilizează. Ne străduim să ne menţinem poziţia de lider investind constant în tehnologie şi inovaţie", a declarat Radu Timiş, Preşedinte Grup Cris-Tim.