CU O INVESTIŢIE DE 30.000 DE EURO STROP Concept mizează pe cosmetica organică

A consemnat ADELINA TOADER
Ziarul BURSA #Companii / 19 iulie 2018

Andreea Emilian: "Concurenta este bună, cred cu tărie acest lucru. Ne stimulează să oferim mai mult."

Andreea Emilian: "Concurenta este bună, cred cu tărie acest lucru. Ne stimulează să oferim mai mult."

STROP Concept îşi propune să fie locul de întâlnire dintre armonia fizică şi psihică, prin punerea în valoare a capitalului plantelor româneşti, redescoperirea simţurilor şi consilierea personalizată a clientului. Salonul, o investiţie de 30.000 de euro, foloseşte cosmetice organice de la Careless Beauty, singurul brand românesc de cosmetică organică cu brevete de invenţie, precum şi tehnici de masaj manual tradiţionale.

Andreea Emilian, fondatoarea STROP Concept, vrea să pună accent şi pe latura de educare a publicului, astfel salonul va funcţiona, în egală măsură, ca hub de ateliere de dezvoltare personală, terapii alternative, antreprenoriat de inspiraţie românească şi evenimente artistice.

Domnia sa ne-a acordat un interviu în care ne-a povestit despre întregul concept al salonului, despre tendinţele în cosmetică, dar şi despre investiţia într-un salon de frumuseţe.

Reporter: Cum a pornit ideea des­chiderii unui salon de wellbeing şi de ce investiţie a fost nevoie?

Andreea Emilian: Chiar dacă poate părea un clişeu, idea deschiderii acestui salon s-a născut din pasiune. Decizia a venit după 15 ani în care am lucrat într-o corporaţie, în domeniul beauty, ani minunaţi de altfel, doar că direcţia am vrut să fie una bătută de mine personal cu tot ce înseamnă crezul meu şi pasiunea pe care o am pentru natură.

Investiţia a ajuns undeva în jurul sumei de 30.000 de euro, până în prezent, şi probabil că în timp vom mai vorbi de alte bugete necesare în zona de marketing.

Reporter: Ce servicii se regăsesc în portofoliul salonului Strop?

Andreea Emilian: În prezent, le propunem clienţilor tratamente cos­metice şi faciale, care ating orice nevoie pe care clientul o poate avea faţă de pielea sa. De asemenea, avem şi o parte de tratamente corporale. Pe termen mediu, vom propune diverse ateliere şi evenimente de artă ce vor avea loc în locaţia noastră. Atelierele vor avea ca teme dezvoltarea personală, informarea faţă de ceea ce înseamnă îngrijirea efectivă şi, bineînţeles, nu vor lipsi nici atelierele creative.

Reporter: Cum reuşiţi să vă faceţi loc pe piaţa din Bucureşti, unde oferta de saloane de frumuseţe şi wellness este destul de mare?

Andreea Emilian: Concurenţa este bună, cred cu tărie acest lucru. Ne stimulează să oferim mai mult. În ceea ce priveşte poziţionarea în piaţă suntem diferiţi pentru că aducem organic, tradiţie, prin folosirea unui brand pur românesc de cosmetică - Careless Beauty şi suntem inventivi pentru că abordăm holistic frumuseţea şi nu doar punctual, tehnic, prin cadrul unui tratament.

Reporter: Ce le propuneţi, în plus, clienţilor faţă de un salon de beauty?

Andreea Emilian: Diferenţa principală constă în produsele pe care le folosim - produse brevetate româneşti organice şi pe de altă parte în abordarea holistică pe care o avem în obţinerea şi păstrarea frumuseţii, în ideea în care frumuseţea nu ţine doar de pielea noastră, ci şi de modul în care ne simţim.

Reporter: Cum apreciaţi evoluţia cererilor de tratamente în saloane? Se bucură acestea de o mai mare căutare?

Andreea Emilian: Sunt optimistă şi încrezătoare. Este devreme să pot face o estimare reală, dar am făcut o cercetare înainte de a decide să des­chid acest salon. Cosmetica organică este categoric încă o nişă, dar cu siguranţă trendul este unul de extindere, unul pozitiv. Prin urmare, sunt ferm convinsă că dacă onestitatea va fi cea care ne va caracteriza în continuare în acest business vom avea şi succesul la care ne aşteptăm.

Reporter: Vedeţi, în ultimul timp, că oamenii se îndreaptă către produsele organice, bio?

Andreea Emilian: Am marele avantaj al experienţei din spate şi ştiu cum era percepută frumuseţea în primii mei 10 ani de experienţă, iar în ultimii cinci ani trendul a fost total diferit. Este incredibil, dar revenim la un model mult mai simplu şi mai comod nouă, acela de a purta machiaje cât mai naturale sau chiar deloc şi prin urmare ne axăm pe a avea o piele frumoasă şi sănătoasă, pe care să o putem arăta. Sunt ferm convinsă că acest trend va fi în continuare în creştere şi tocmai de aceea suntem aici, să redăm acea luminozitate şi strălucire a pielii fără să fie nevoie să investim timp în machiaj.

Reporter: Ce flux de clienţi aşteptaţi?

Andreea Emilian: Nu am făcut încă o estimare. În acest moment func­ţionăm doar trei zile pe săptămână, avem undeva la 5 tratamente pe zi. Dacă va fi nevoie vom extinde programul.

Reporter: Între ce valori se vor situa tarifele pe care le veţi practica în salon?

Andreea Emilian: Tratamentele pe care le oferim în cadrul salonului STROP variază între 200 de lei şi 350 de lei. Tratamente care necesită mai mult timp investit şi mă refer la cele de acnee care pot dura şi până la trei ore. Tratamentele noastre se adaptează la nevoile pe care clienţii le au. Ca paşi generali începem printr-o consultanţă în care ne propunem să ne cunoaştem clientul foarte bine, să aflăm ce îl deranjază la pielea sa şi ce aşteptări are. Apoi are loc o diagnosticare la lupă în cabinet şi ulterior tratamentul efectiv, care conţine partea de curăţare şi masajul facial. Avem şi două tipuri de tratamente corporale, momentan, care se adresează braţelor - remodelare şi nutriţie pentru mâini uscate. Pe plan mediu avem în plan să aducem şi alte tratamente care vor viza zona de masaj şi remodelare corporală.

Reporter: Ce previziuni aveţi pentru segmentul de wellbeing anul viitor?

Andreea Emilian: Cred în ea cu tărie, altfel nu aş fi accesat această zonă, dacă nu aveam credinţa că avem nevoie de aşa ceva, şi cred că din ce în ce mai mult femeile şi oamenii în general se vor îndrepta către ideea de a-şi oferi şi puţin timp pentru ei. Un pic de timp în care să facă ceea ce le place, fie că este vorba de o pasiune, un hobby, fie că este vorba de a spune stop rutinei şi a intra într-un salon de wellbeing pentru a uita de tot ce înseamnă cotidian.

Reporter: Vă mulţumesc!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb