Danone România a numit-o pe Anca Stroe în funcţia de Director de Marketing şi membru al Consiliului Director al Danone România, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Anca Stroe are o experienţă de cinci ani în cadrul Danone, începând în anul 2006, când a ocupat poziţia de Brand Manager pentru Actimel şi Danfruit. În 2009, Anca a devenit Brand Marketing Manager pentru brandurile cu beneficii specifice pentru sănătate ale Danone - Activia şi Actimel, atât pentru ţara noastră cât şi pentru Moldova. De-a lungul celor cinci ani în Danone, Anca s-a impus ca un profesionist talentat şi un lider inspirat, iar în ianuarie 2011 a devenit Brand Marketing Manager pentru ţara noastră, Moldova şi Ţările Adriatice, pentru brandurile Nutriday, Casa Bună şi Cremosso. În calitate de Director de Marketing, Anca va coordona o echipă de 18 profesionişti în marketing.
Stephane Batoux, Director General Danone România şi Ţările Adriatice, a declarat: "Danone este liderul pieţei de produse lactate proaspete şi ne dorim să menţinem această poziţie de top, bazată pe inovare şi adaptare continuă la preferinţele şi nevoile consumatorilor. Sunt convins că experienţa şi realizările de până acum ale Ancăi o vor ajuta să-şi îndeplinească obiectivul de a contribui la creşterea companiei Danone România şi la consolidarea trendului ascendent al mărcilor noastre pe piaţă".