Bank Friday din acest an arată preferinţa românilor pentru cumpărăturile online şi cele în rate, precum şi deschiderea de a cheltui mai mult, arată un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.
Ce a însemnat Black Friday 2022 faţă o zi standard:
-Cumpărăturile online procesate de BT au crescut, ca volum, de 10 ori;
-Plăţile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania au crescut de peste 7 ori;
-Aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online;
-Aproape 70% din totalul cumpărăturilor la comercianţii BT au fost online;
-Valoarea medie/tranzacţie: +36% faţă de o zi standard.
BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluţii avansate de plată cu cardul online. Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locaţii partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziţie cu cardurile de credit, se precizează în comunicat.