De ce o agenţie specializată în SEO este cea mai bună soluţie în perioada de criză economică

Companii / 9 mai 2019

Ioniţă Cristian Alexandru, Digital Media Planner/Buyer la Oblyo Digital Agency

Ioniţă Cristian Alexandru, Digital Media Planner/Buyer la Oblyo Digital Agency

Unde ne aflăm? Ne aflăm într-o perioadă extrem de grea din punct de vedere economic. Acum este momentul pentru un nou început cu idei bune şi dorinţa de a face cheltuielile mici, dar în acelaşi timp şi momentul să găsim cea mai bună soluţie pentru a ne dezvolta afacerea.

În aceste vremuri grele din punct de vedere economic, răspunsul este foarte simplu. Cea mai bună soluţie în perioada de criză economică pentru dezvoltarea unei afaceri o reprezintă colaborarea cu o agenţie specializată în SEO. Iată cum o agenţie SEO, cu un buget redus, vă poate ajuta să vă dezvoltaţi afacerea.

Vă propune o campanie de SEO flexibilă

Indiferent de prezenţa pe internet a companiei dvs., SEO este foarte util. Este un termen scurt pentru o zonă uriaşă, astfel încât adaptarea campaniei dvs. SEO pentru a satisface nevoile dvs. specifice este o necesitate şi nu trebuie să fie prea stresantă.

În cazul în care site-ul dvs. are în prezent doar câteva pagini, SEO ar putea însemna scrierea de conţinut nou şi atractiv. Într-o economie ce stagnează, un site mereu în creştere reprezintă o indicaţie clară pentru potenţialii clienţi că firma dvs. este în viaţă şi îi este bine, iar update-urile regulate pot contribui, de asemenea, la îmbunătăţirea clasamentului (ranking-ului) dvs. de căutare. Chiar şi dând asta la o parte, mai multe pagini pe site-ul dvs. înseamnă mai multe cuvinte - şi în special mai multe cuvinte cheie SEO - şi care, în mod natural, îmbunătăţesc vizibilitatea căutării.

Chiar şi site-urile mari necesită, de obicei, nişte eforturi pentru a le face să funcţioneze foarte bine în rezultatele căutării. Specialiştii în SEO vă pot recomanda modalităţi de a optimiza aspectul şi conţinutul site-ului dvs. pentru a-l ajuta să se poziţioneze mai bine pentru cuvintele cheie alese.

Luaţi în considerare faptul că, într-o perioadă de criză economică, aţi putea dori să rescrieţi câteva pagini pentru a vă concentra pe valoare pentru bani, mai degrabă decât pe lux, eco-friendliness şi alte pretenţii aspiraţionale.

Vă creează o campanie de SEO integrată

S-ar putea să nu credeţi că site-ul dvs. este principalul obiectiv al operaţiunilor dvs. online - poate doriţi să comunicaţi cu clienţii dvs. prin Facebook sau Twitter.

O campanie SEO integrată poate contribui la producerea de conţinut pentru a popula pagina dvs. de Facebook şi cronologia Twitter, cu mesaje vizibile în căutări, cu cuvinte cheie, articole de ştiri şi pagini statice la care vă puteţi conecta din profilurile dvs. de pe reţelele de socializare. Acest tip de marketing inbound pune la dispoziţia dvs. toată baza de utilizatori a acelor reţele de socializare şi vă permite să construiţi nişte buzz-uri reale de brand în timp ce vă extindeţi simultan site-ul.

Amintiţi-vă, într-o perioadă de criză economică, mulţi oameni vor căuta o afacere şi produsele pe care le descoperă pe reţelele de socializare sunt susceptibile de a părea ca nişte pietre ascunse, în comparaţie cu cele observate în anunţurile grafice, care pot părea supraevaluate. Faceţi o investiţie de marketing înţeleaptă - profitaţi cât mai mult de aceste resurse neexploatate şi canale cu concurenţă redusă, iar rentabilitatea investiţiei va fi probabil mai mare, deoarece terenul de joc va fi mai puţin aglomerat.

Campania de SEO creată de o agenţie SEO este o dovadă a viitorului

Anunţurile afişate şi campaniile PPC pot constitui o parte importantă a unei iniţiative de marketing online, dar dacă nu sunteţi siguri de modul în care fluxul de numerar al companiei dvs. va face faţă în lunile următoare, este posibil să doriţi să vă uitaţi la mai multe opţiuni pe termen lung.

După expirarea anunţurilor plasate, dacă soldul contului dvs. PPC se te termină, prezenţa dvs. de marketing online scade destul de mult, aproape până la zero. Cu o campanie de SEO organică, faceţi o investiţie pe termen lung în extinderea şi îmbunătăţirea site-ului dvs. Noile pagini, articole şi postări pe blog vor fi acolo atâta timp cât aveţi nevoie de ele, în timp ce orice acţiune întreprinsă în ceea ce priveşte creşterea numărului de cuvinte cheie SEO pe site-ul dvs. va dura. De asemenea, va fi pe o perioadă nedeterminată.

Toate acestea înseamnă că, dacă trebuie să întrerupeţi activitatea SEO, veţi păstra valoarea deja investită în ea - şi dacă veţi putea continua cu ea pentru o perioadă lungă de timp, efectele pozitive ar trebui să fie cumulative, securizarea clasamentului (ranking-ului) dvs. Google pentru cuvinte cheie competitive fără costuri tot mai mari pentru o astfel de acţiune. Şi dacă Google îşi schimbă algoritmii - ceea ce face de câteva ori pe zi, într-o oarecare măsură - strategia dvs. de SEO poate fi adaptată pentru a compensa acest lucru, astfel încât să nu riscaţi să pierdeţi poziţii în clasament.

Campania de SEO oferită de o agenţie SEO este etică

În timp cee ţineţi cont de algoritmul Google şi schimbările de politică, merită să vă gândiţi la modul în care motorul de căutare de top de pe piaţă îşi decide clasamentul şi de ce SEO-ul organic este printre cele mai bune şi mai economice modalităţi de a oferi Google-ului ceea ce doreşte.

Mai întâi de toate, să analizăm unele dintre ideile rele privind optimizarea căutării...

- Conţinutul duplicat este un mare NU. Dacă site-ul dvs. de e-commerce este completat cu descrieri de produse copiate de pe site-ul producătorului, este puţin probabil să vedeţi paginile dvs. în partea de sus a rezultatelor Google. De ce? Ei bine, deoarece Google are un succes deosebit în identificarea paginii originale a unui anumit conţinut şi în filtrarea duplicatelor. Este posibil să fi văzut o notificare în partea de jos a unor căutări spunând că nu a fost afişat un "conţinut foarte asemănător".

Aglomerarea de cuvinte cheie poate fi tentantă, dar este o altă zonă cenuşie în creştere. Google a a penalizat întotdeauna site-urile de gateway - pagini pline de link-uri sau cu secţiuni mari de text ascuns pline de cuvinte cheie. Dar acum, motorul de căutare penalizează şi paginile care par să fi fost scrise doar în scopuri SEO. Asta nu înseamnă că SEO nu este încă o idee bună. Este, doar că trebuie să vă asiguraţi că paginile dvs. sunt scrise de cineva care înţelege schimbarea climatului de căutare.

Dacă vă gândiţi că acele puncte nu fac ca SEO să pară deosebit de etic, ei bine, există un "măr rău în fiecare coş". Cele de mai sus sunt tehnicile SEO considerate "cenuşii", folosite de practicanţii mai puţin serioşi, care doresc să deterioreze clasamentul (ranking-ul) de căutare al clientului.

Pe de altă parte, campania de SEO bună a fost întotdeauna încurajată de Google. Nu este vorba despre înşelarea motorului de căutare pentru a-l face să creadă că pagina dvs. este despre un anumit subiect când nu este - în schimb, este vorba despre utilizarea de titluri, texte îndrăzneţe, capturi de imagine şi aşa mai departe pentru a semnaliza expresiile cheie din conţinutul dvs.

Google salută un conţinut care este:

-bine scris

-original şi unic

- logic

... şi, cel mai important, Google's Webmaster Guidelines for Design and Content afirmă în mod clar: "Gândiţi-vă la cuvintele pe care le-ar folosi utilizatorii pentru a găsi paginile dvs. şi asiguraţi-vă că site-ul dvs. include de fapt acele cuvinte în interiorul lui". Nu există nicio indicaţie clară că motorul de căutare este în favoarea unor cuvinte cheie sensibile şi etice, aşa că nu vă fie frică să investiţi într-o campanie SEO bine făcută de către o agenţie specializată în SEO.

SEO este o investiţie etică pe termen lung, care va creşte site-ul dvs. (sau va îmbunătăţi un site deja mare) şi vă va oferi conţinut pentru a vă conecta la profilurile reţelelor dvs. de socializare. Dacă aveţi un buget, totuşi, nu este întotdeauna uşor să decideţi de unde să începeţi.

Luaţi în considerare publicul dvs. - vizaţi clienţii existenţi pentru îmbunătăţirea reputaţiei afacerii dvs. sau pe cei care nu sunt familiarizaţi cu brand-ul dvs.? Gândiţi-vă la imaginea de brand pe care doriţi să o creaţi - un produs de lux care merită încă cumpărat într-o perioadă de criză economică sau un produs valoros care nu costă o avere?

Vreţi să va îmbunătăţiţi reputaţia online? Oblyo Digital Agency este soluţia

Ioniţă Cristian Alexandru, Digital Media Planner/Buyer la Oblyo Digital Agency afirmă:

Consumatorul este din ce în ce mai "mofturos", se plictiseşte repede, trece de la zona offline la zona online şi vrea să ştie cât mai multe informaţii despre produse sau servicii, vrea păreri şi recenzii. Totul este într-o continuă schimbare: comportamentul consumatorilor, tehnologia, modalităţile de promovare etc. Aşadar, brandurile ar trebui să se adapteze. Eyabo Macauley spunea la ICEEFEST că 80% dintre reclamele digitale sunt ignorate; bannerele sunt blocate de adblockers. Noile trenduri forţează brandurile să se folosească de poveşti - poveşti la scală largă, devenite virale cu ajutorul reţelelor de socializare: Facebook, Twitter etc. Şi ce modalitate mai bună poate ajuta o afacere să îşi spună povestea şi să o facă virală? Advertorialele!

Aşadar, dacă vreţi să vă îmbunătăţiţi reputaţia online, soluţia ideală în perioada de criză economică este să beneficiaţi de o campanie de advertoriale realizată de Oblyo.

Campania de advertoriale este un instrument de marketing cu avantaje ce nu pot fi ignorate într-un mediu de afaceri greu încercat în perioada de criză economică. Campania de advertoriale pe care specialiştii Oblyo în frunte cu Ioniţă Cristian Alexandru o vor crea pentru dvs., se va realiza prin intermediul unei reţele de lideri şi formatori de opinie ai grupurilor ţintă de consumatori cărora se adresează produsul sau serviciul.

De asemenea, veţi beneficia de o campanie de optimizare SEO prin intermediul căreia motoarele de căutare vor indexa articolele care fac referire la produs şi vor creşte relevanţa acestuia în afişări. Totodată, veţi avea parte de o campanie SEO la preţ redus şi eficienţă maximă.

Oblyo vă dă posibilitatea să optaţi pentru campanii SEO direcţionate către publicul interesant de produsele sau serviciile pe care le promovaţi. Puteţi alege articole doar pe blogurile / site-urile din categoria specifică produsului pe care îl promovaţi.

Puteţi opta pentru o campanie de advertoriale SEO şi găsi soluţia îmbunătăţirii reputaţiei online a afacerii dvs. Succes!(C)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9728
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4760
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3165
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8944
Gram de aur (XAU)Gram de aur362.6244

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb