Decor Floor, companie în domeniul pardoselilor comerciale pe piaţa imobiliară, anunţă schimbarea denumirii în WeMat, într-un comunicat remis astăzi redacţiei.
"Decizia de rebranding a venit în contextul dezvoltării şi creşterii businessului astfel încât să putem oferi partenerilor noştri cea mai bună experienţă comercială, care de câţiva ani nu mai acoperă doar pardoselile", explică Octavian Moroianu, Fondator & CEO WeMat, adăugând: "Pe lângă 270.000 mp de pardoseli livraţi în perioada 2020-2021, avem contractate livrări pentru 25.000 mp de faţa de ventilate în 2021-2022."
Sub noua denumire, compania îşi va extinde aria de servicii către alte domenii precum faţadele ventilate, activitatea de antreprenor general (unde a livrat anul trecut un proiect major de renovare pentru o cladire de birouri din zona Barbu Vacarescu) mobilier sau retail, WeMat plănuind şi dezvoltarea unui marketplace. În 2021 compania a livrat peste 3.100 mp de sisteme de partiţionare, pentru cei mai importanţi chiriaşi din piaţa de birouri. Primul proiect de fit-out, pentru unul dintre giganţii IT din România, este deja în implementare şi va fi predat până la finalul primului trimestru al anului in curs, o suprafaţă ce depăşeşte 3.800 mp.
"WeMat reprezintă un nume compus - We şi Matter-, cuvinte ce reprezintă unitatea companiei precum şi expertiza echipei într-o piaţă dinamică şi puternic competitivă", lămureşte oficialul companiei conceptul noii denumiri.
Prezentă pe piaţa imobiliară de 17 ani, compania a fost parte din dezvoltarea accelerată imobiliară, contribuind în toată această perioadă la realizarea celor mai impozante construcţii din România. Cele mai reprezentative proiecte derulate în ultimii ani includ Campus 6.2 si 6.3 dezvoltate de Skanska, Dacia One - Atenor, Globalworth Square, J8 - Portland Trust, Matei Millo, Tandem şi U Center - Forte Partners sau Ţiriac Tower.
Pentru 2022, WeMat estimează afaceri de 18 milioane de Euro, previzionând continuarea investiţiilor semnificative pe piaţa imobiliară. "Ne aşteptăm ca noul context să propulseze proiectele publice de anvergură, atât din zona medicală, cât şi în educaţie, susţinute de investiţii guvernamentale de amploare", relevă Octavian Moroianu una din tendinţele pentru 2022. În ceea ce priveşte segmentul de office, oficialii WeMat preconizează că acesta va rămâne la un nivel stabil pentru următorii doi ani doarece atât apetitul dezvoltatorilor, cât şi al corporaţiilor va reveni, chiar şi în con textul modului de lucru hibrid.