Digital Craft Agency, companie locală de servicii digitale, anunţă că a depăşit pragul de 200 proiecte implementate cu succes în cadrul StartUP Nation, program de finanţare nerambursabilă lansat de Guvernul României la începutul anului 2017.
Proiectele presupun lansări de magazine online, site-uri de prezentare, servicii de SEO şi promovare online, iar peste 80% dintre beneficiari sunt din provincie. De asemenea, compania a înregistrat venituri de peste 100.000 euro în prima jumătate a anului 2023, un avans de 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Înfiinţată în 2017, Digital Craft Agency a debutat odată cu lansarea programului guvernamental StartUP Nation, program de încurajare şi stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat. Dintre cele peste 200 de proiecte implementate de către Digital Craft Agency în cadrul acestui program de granturi, cele mai multe au venit din partea IMM-urilor cu sediile în oraşele şi satele din provincie - peste 80%. Printe business-uri s-au regăsit covrigării, patiserii, cofetării, prelucrarea lemnului, studio-uri foto.
"Pe fondul evenimentelor din ultimii ani, antreprenorii au înţeles mai bine cât de important este ca afacerile lor să aibă o prezenţă online bine construită. În ultimii cinci ani am contribuit la succesul a sute de businessuri şi am întâlnit atât antreprenori la început de drum, cât şi oameni de afaceri experimentaţi. Ambele categorii au apreciat utilitatea programului StartUP Nation, în special în perioada pandemică, iar noi, la Digital Craft Agency, am reuşit să venim în întâmpinarea antreprenorilor români cu cele mai potrivite servicii de digital marketing pentru fiecare afacere în parte. Cred că acesta este diferenţiatorul nostru în piaţă, faptul că nu folosim aceeaşi reţetă, ci personalizăm ofertele pentru specificul afacerii", a declarat Cătălin Jilavu, CEO Digital Craft Agency.
Venituri de 100.000 euro în H1 2023
În prima jumătate a anului curent, Digital Craft Agency a avut venituri de 100.000 euro, o creştere de 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru anul în curs, compania estimează o cifră de afaceri ce marchează o creştere cu 50% faţă de 2022.
În privinţa clienţilor, Digital Craft Agency a înregistrat o dinamică pozitivă, începutul anului 2023 aducând o creştere a portofoliului cu 20%. Cei mai mulţi clienţi activează în industria de e-commerce, clinici medicale, coaching, horeca.
În afară de serviciile digitale oferite în pachetul pentru StartUP Nation şi alte finanţări (Femeia Antreprenor, Diaspora, Digitalizare) care au componenta de "Pachet Digital" obligatorie, compania oferă servicii de SEO, creare de site-uri web şi magazine online/e-commerce, marketing digital şi campanii de PayPerClick PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads, Tik Tok Ads, etc).
Cele mai solicitate în H1 2023 au fost serviciile de SEO, acestea generând cca 70% din cifra de afaceri. Dacă în urmă cu 3-4 ani SEO se concentra pe cuvinte cheie şi pe optimizarea conţinutului pentru motoarele de căutare, în prezent, odată cu avansul inteligenţei artificiale şi a chatboţilor, SEO-ul s-a schimbat pentru a include şi optimizarea pentru căutările vocale şi pentru conversaţiile cu chatboţi.
Digital Craft Agency a investit peste 180.000 euro în îmbunătăţirea şi actualizarea serviciilor de SEO şi digital marketing în ultimii 3 ani.
De asemenea, în ultima perioadă au crescut cererile pentru campanii PPC - Pay Per Click (Google Ads + Facebook Ads), prin care Digital Craft Agency a ajutat peste 30 companii să-şi crească numărul de vizitatori şi să-şi multiplice vânzările încă de la începutul anului.