DPD România, una dintre cele mai importante companii de coletărie şi curierat expres de pe piaţa locală, şi-a bugetat investiţii de peste 800.000 euro în 2012, pentru lansarea de noi servicii informatizate, adaptate atât clienţilor săi B2B, B2C, precum şi clienţilor persoane fizice, arată un comunicat remis redacţiei.
Dynamic Parcel Distribution (DPD) România, companie deţinută de grupul Geopost, subsidiară La Poste, a terminat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 36 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de anul precedent, şi şi-a menţinut cota de piaţă la 7%.
"În ultimii ani ne-am concentrat pe consolidarea şi creşterea poziţiei DPD pe piaţă, iar rezultatele pozitive de anul trecut vin să ne confirme strategia. Pentru 2012 obiectivele rămân de creştere pe toate planurile, însă ne vom concentra pe eficientizarea actualelor servicii şi pe lansarea de noi servicii. Unul dintre proiecte este IT4EM, un nou sistem informatic, creat pe specificul pieţelor emergente. Toate inovaţiile şi investiţiile pe care le pregătim în 2012, vor avea impact şi în cifra de afaceri, care ne aşteptăm să crească cu până la 15% faţă de 2011", a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.