Dr. Wheel, un business din Mureş care comercializează piese & accesorii auto, şi-a propus să atingă o cifră de afaceri de 10 milioane de euro prin achiziţia unui pachet de sisteme integrate pentru gestionarea resurselor şi analiza datelor, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania a ales SeniorERP şi SeniorVisualBI de la Senior Software, din dorinţa de a extinde afacerea şi a digitaliza procesele de lucru pentru o gestionare mai bună a datelor şi a vânzărilor.
"Cea mai mare utilitate a ERP-ului o văd pe partea de online, în gestionarea clienţilor, a produselor din depozit şi a activităţilor de aprovizionare. Vrem să comercializăm produsele prin platformele eMAG, OLX şi B2B unde clienţii le vor putea vedea şi comanda, iar scăderea din stoc va fi în timp real, fără stoc fals şi comenzi pe care nu le putem livra.
Cu sprijinul Senior Software vom avea un portofoliu dublu de clienţi ce cred că ne va aduce o creştere imediată a vânzărilor. ERP-ul are exact ce ne trebuie pentru a ne dezvolta în următorii 5 ani şi ne asteptăm să dublăm cifra de afaceri, de la 5 la 10 milioane euro", a spus Marian Bota, Director General Vladadel, compania ce a lansat brandul Dr. Wheel.
Cu soluţia Business Intelligence, compania şi-a propus să urmărească situaţia pe fiecare punct de lucru, prin monitorizarea atentă a centrelor de cost & profit. Analizele şi raportările detaliate, bazate pe indicatori urmăriţi în timp real, vor duce la îmbunătăţirea strategiei de business, reducerea pierderilor financiare şi maximizarea profitului.
"BI-ul ajută mult în a vedea exact orice sincopă şi orice realizare extra, lucru care îmi permite să iau decizii corecte mai uşor, imediat, fără să întârzii anumite măsuri sau să nu le iau deloc. Acest lucru, împreună cu gestionarea informaţiilor care vin de la client şi pleacă spre client, contează enorm", a adăugat Marian Bota.
Afacerea din judetul Mureş include şi o zonă de reparaţii şi întreţinere auto, iar soluţia SeniorERP a fost integrată cu softul pentru service auto existent deja în companie. Interfaţarea cu aplicaţia de gestiune a service-ului asigură continuitate fluxului de lucru spre procesele de facturare, lansare comenzi şi analiză.
Astfel, facturarea şi încasările se fac într-un timp mai scurt prin importul datelor din devizele de lucrări în SeniorERP. Informaţiile despre clienţi şi articole sunt, de asemenea, importate în ERP, păstrând datele şi stocurile corecte. În plus, clienţii vor fi atenţionaţi prin e-mailuri automate cu privire la soldurile existente.