Platforma SaaS de management automatizat şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales integrează marketplace-ul Flanco, ce va integra, pe termen scurt, noi categorii de produse, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Suntem în permanentă dezvoltare a platformei noastre şi astăzi adăugăm un nou nume cu reputaţie solidă pe piaţa noastră - Flanco. Continuăm să deschidem noi canale, pieţe şi oportunităţi pentru clienţii noştri, iar acum integrăm un marketplace care este mult mai mult decât despre electronice şi IT, ci un adevărat one-stop-shop online, pentru cele mai importante nevoi ale românilor", declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
Potrivit sursei citate, easySales va anunţa şi alte noi integrări majore în platforma proprie, în cadrul evenimentului eCommerce Talks. Conferinţa organizată de easySales ajunge la a treia ediţie şi este susţinută de partenerii: Gomag, Innoship, Soline, DPD, ConvKit, Packeta, Releva, Aqurate, MerchantPro, GunMedia, Simplify by KLG, Reefkig, Flanco, 2Ship şi SMSO.
"Alături de investiţiile în canalele de vânzare de tip crossborder şi magazinele fizice, extinderea gamei de produse prin dropshipping este o altă verticală importantă în jurul căreia Flanco îşi construieşte strategia pe următorii ani. Ne propunem să ne dezvoltăm atât componenta tradiţională - gama electro-IT, cât şi să ne optimizăm mixul de produse şi servicii asociate, astfel încât să le oferim clienţilor noştri soluţii complete. Pe termen scurt, avem în vedere adăugarea de noi categorii, precum: Jucării, Puericultură, Detergenţi, Cosmetice, Sport, Bricolaj, Casă şi Grădină, Hrană animale,Birotică, Papetărie ,Carte, Anvelope şi accesorii Auto . easySales este soluţia care generează o punte de legătură rapidă şi eficientă între furnizor şi Clientul Flanco, eficientizând toate fluxurile din procesul de integrare începând de la listarea automată a produselor, preluare şi procesare comenzi respectiv livrare către Clientul final", spune Radu Bercea, Director Canale Digitale, Flanco, se mai arată în comunicat.