Producătorii de alimente au început să fie tot mai preocupaţi de protecţia mediului, încercând să acorde în acest fel atenţie doleanţelor clienţilor. Grupul elveţian Nestle SA, cel mai mare producător mondial de alimente, a anunţat că va investi 3,2 miliarde franci (3,6 miliarde dolari) în următorii cinci ani pentru a-şi reduce amprenta de carbon. Compania a detaliat o serie de măsuri pentru a-şi reduce la jumătate emisiile de carbon până în 2030 şi a utiliza 100% electricitate din surse regenerabile la cele 800 de facilităţi globale până în 2025. Printre altele, grupul elveţian intenţionează să planteze 20 de milioane de arbori în fiecare an din următorii zece în ţările de unde îşi procură ingredientele. De asemenea, Nestle va lucra cu fermierii şi furnizorii pentru a promova practici agricole regenerative, precum cele pentru refacerea sănătăţii solului, adăugând că îşi va procura peste 14 milioane de tone de ingrediente de la fermierii care utilizează aceste tehnici până în 2030. Lupta împotriva schimbărilor climatice este "un imperativ pentru reuşita activităţilor noastre pe termen lung", a declarat directorul general de la Nestle, Mark Schneider, care a adăugat: "Ne vom derula activităţile în aproape toate ţările lumii unde avem talia, scara şi anvergura necesară pentru a face o diferenţă". Grupul, răspândit în 86 de ţări, având 280.000 de angajaţi, care deţine câteva sortimente celebre de dulciuri, dar şi cafeaua Nespresso sau apă îmbuteliată San Pellegrino, Perrier şi Garden Gourmet a adăugat că intenţionează să majoreze numărul de mărci care vor fi neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2022 în special prin extinderea ofertelor pe bază de produse din plante.
Ecologism dulce, miliarde de dolari pentru reducerea amprentei de carbon
O.D.
Ziarul BURSA #Miscellanea / 4 decembrie 2020