Vara care tocmai s-a încheiat a adus mai multe comenzi pe eMAG, iar clienţii au intrat mai des online şi au plătit cu cardul în proporţie semnificativ mai mare decât media anului trecut, se arată într-un comunicat al eMAG, remis redacţiei. Astfel, plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienţii eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creştere cu 13% faţă de media anului trecut şi similar Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăţilor cu cardul online, potrivit sursei citate. De asemenea, volumul de produse comandate din oferta eMAG şi a sellerilor din Marketplace a crescut cu 18% în această perioadă faţă de acelaşi interval de anul trecut, se mai arată în comunicat.
Clienţii au comandat cel mai des produse pentru copii, cafea, detergenţi, accesorii pentru telefon, articole pentru casă şi curăţenie, dar şi produse de îngrijire personală, informează compania. Şi pe timp de vară oamenii optează pentru flexibilitatea oferită de livrarea la easybox, astfel că în perioada iunie - august, 55% din totalul comenzilor plasate pe eMAG au fost livrate prin această metodă. Mai mult, jumătate dintre comenzile plasate în această perioadă au fost realizate de clienţi Genius, serviciul cu livrare gratuită şi oferte speciale, conform sursei precizate.
"Clienţii s-au obişnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi şi să profite de metodele de plată şi livrare care le uşurează experienţa. Vedem această tendinţă atât în creşterea opţiunii de livrare la easybox, cât mai ales în creşterea semnificativă a plăţilor cu cardul, care au cunoscut o evoluţie accelerată. Vara aceasta a marcat şi o tendinţă clară de creştere a comenzilor pentru produse pe care oamenii le folosesc mai des, de la produse pentru copii, la articole pentru casă şi produse de băcănie," a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România, potrivit comunicatului.
Clienţii au la dispoziţie oricând o gamă extinsă şi variată de peste 15 milioane de produse din care pot să aleagă, dintre care o proporţie semnificativă o reprezintă produsele puse la dispoziţie pe platformă de către sellerii care vând pe eMAG Marketplace, informează eMAG.