Investiţiile în tehnologie şi programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările sellerilor din platformă, în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, conform unui comunicat de presă al eMAG.
Potrivit sursei citate, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult faţă de anul trecut. Astfel, clienţii au la dispoziţie acum peste 16 milioane de produse din oferta eMAG şi a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarket-uri a câte 10.000 de metri pătraţi. Acestea sunt câteva dintre concluziile Sellers' Day, cel mai mare eveniment dedicat celor aproape 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace.
În ultimul an, eMAG a pus la dispoziţia sellerilor din Marketplace tehnologia, platforma şi programe precum cross-border, Fulfilment by eMAG sau eMAG Genius, care îi ajută să îşi crească prezenţa în regiune şi să listeze un număr mai mare de produse. Astăzi, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.
"Într-un context marcat de incertitudini, ecosistemul eMAG Marketplace nu este doar o soluţie la cheie uşor de accesat pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria," a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
Programul cross-border a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30%
eMAG mai menţionează că programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vanzari suplimentare de peste 30% în ultimul an. Totodată, datorită tehnologiilor AI adoptate pentru traducerea automată sellerii din program au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria şi Bulgaria anul acesta, de 12 ori mai multe faţă de anul precedent.
Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulţi selleri care beneficiază de livrări internaţionale din România către Bulgaria şi Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.09.2023, 07:16)
Multa gargara si putin adevar.
Emag nu sustine cu adevarat vanzatorii. Cresterile de vanzari sunt PROBABIL doar pe anumite sectoare si nu pe intreaga gama, PROBABIL la cei care fac importuri proprii si au capacitatea financiara de a se sustine si a de accepta numarul de retururi si refuzuri la livrare. Nu e ptr oricine